topic

Chwila nieuwagi na pit-stopie i nóżka wykręcona

usztafe • 2018-04-08, 22:51
Najważniejsze, że udanie wyjechał. Od 10 sekundy.


xubix

2018-04-08, 23:17
Williams? Pierwszy :v Od końca.

Dzisiaj

2018-04-08, 23:32
nie znam sie ale wierze, ze na sadolu jest duzo ekspertow - dlaczego ten patafian zlapal sie za kolo a druga reką trzymal drugie na zmiane?

Dlaczego wszystkie zostaly zmienione a to nie?
Chyba cos mu sie poj***lo - mial chyba sciagnac a jego ziomal zalozyc nowe? Czy się myle?

AyCaramba

2018-04-08, 23:36
@ up Gościu miał odebrać odkręcone koło ale ziomek z kluczem dał dupy.

dertaz

2018-04-08, 23:39
@up śruba pewnie się zacięła lub pistolet, najbardziej dał dupy koleś który puszcza kierowcę z pitstopu, powinien poczekać ąż wszystkie ekipy dadzą znać że skończyły. Ale kiedy zmieniają koła w 3-4 sec to łatwo o błędy.

sesef

2018-04-09, 00:01
dertaz napisał/a:

@up śruba pewnie się zacięła lub pistolet, najbardziej dał dupy koleś który puszcza kierowcę z pitstopu, powinien poczekać ąż wszystkie ekipy dadzą znać że skończyły. Ale kiedy zmieniają koła w 3-4 sec to łatwo o błędy.



Nie ma już kolesia który wypuszcza kierowcę. Zezwolenie na wyjazd jest podawane na podstawie czujników w pistoletach, tak więc tutaj coś spieprzył typek od pistoletu albo sam pistolet się spieprzył.

janlew

2018-04-09, 07:32
I c teraz? Zabiorą mu prawko?

Zimmerman

2018-04-09, 11:02
Luzik, przecież to waży 700kg nic mu nie będzie

D3Ton

2018-04-09, 12:26
A tak właściwie, po co się zatrzymywał...?
Będzie pisał oświadczenie, czy co..?

aaaaaaaaaaaaaa

2018-04-09, 12:31
Up
Wiesz ile dają w Bahrajnie za ucieczkę z miejsca wypadku??

Mors_Nigra

2018-04-09, 12:43
@D3Ton nie zmienili mu tylnego koła, równie dobrze mógł się zatrzymać i tak już był skończony.

Svenlee

2018-04-09, 13:28
W sumie czyja to wina? Nie wymienili jednego koła, a on ruszył. Czujniki?

D3Ton

2018-04-09, 13:51
Mors_Nigra napisał/a:

@D3Ton nie zmienili mu tylnego koła, równie dobrze mógł się zatrzymać i tak już był skończony.


A gdyby zjechał przy następnym okrążeniu?
Nie wiem, czy jest tam jakaś określona liczba możliwych pit stopów, albo różnica w zużyciu gumy może być niebezpieczna...
Nie znam się na tym, pytam serio, czy nie dało się tego jakoś uratować.