18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Byk pierwszy raz wychodzi ^^

Pomurnik666 • 2016-02-20, 01:05



te mięso nie ma za grosz uczuć . Po ch*j uwolnił kotleta :niggasmile:

Promien1

2016-02-20, 01:24
heh nawet zwierze jest wstanie się odwdzięczyć za 1 % wolności. w przeciwności do ludzi. a szczególnnie do allah akbarów.

Norbek

2016-02-20, 01:27
Ciapate się z kóz na byki przerzucili?

ProVVe

2016-02-20, 01:43
ehhh no kupiła mnie ta karkówka ;-)

S.T.U_Cummins

2016-02-20, 02:25
Jestem rolnikiem i jestem EKSPERTEM. Wybrali najbardziej oswojonego cielaczka i sieją propagandę, że taki słodki byczek cierpi. Zapraszam do mnie na taki projekt, wybiorę im takiego buhaja, że nawet siana dać nie podejdzie o połamanych stanowiskach nie wspomnę. Bo to raz przy sprzedaży było tak, że wszyscy się chowali za ciężarówkę, bele siana, gdzie tylko można a jedna ofiara losu biegła z postronkiem w ręku a drugi koniec u byka na rogach i co sił na samochód jak w Pampelunie :D . Znajomy kupił raz jałówkę, która po przewiezieniu do gospodarstwa po prostu ogłupiała, atakowała wszystko, nie dało się do niej podejść. Chyba nawet z przyczepki jej nie zdejmował, tylko pojechali do masarni. Jak powiedział rzeźnikowi o co chodzi, to krówkę zabili na przyczepce, nawet nie chcieli próbować zaprowadzić jej do ubojni i widłakiem przewieźli na rozbiór. Więc, niech wam drodzy sadole, serduszka się nie krajają, bo takie zwierzę to 1 na 20 :)

mateusos

2016-02-20, 02:33
A na koniec mu wyj***l z bani :)

janniezbedny23

2016-02-20, 03:29
@up @up

Ty nam już tu oczu nie mydl znalazłeś już żonę?

id...........an

2016-02-20, 04:17
liczyłem że po tej ckliwej muzyczce nastąpi totalny rozpie**ol krew flaki i heavy metal. nie dam piwa

~Velture

2016-02-20, 07:35