Od samego początku non-stop zamiast zadowolenia z jazdy SAME PROBLEMY.
Jedna wielka masakra:
Natychmiast po pierwszej jeździe zgłosiłem następujące sprawy:
1. bardzo głośno proacujące przeniesienie napędu (mocne uderzenia - luzy w dyfrze)
2. bardzo głośno pracującą skrzynię biegów - włączanie każdego biegu
3. zniknęła możliwość ur*chamiania klaksonu - powróciła po wyłączeniu motocykla
4. rozrusznik co jakiś czas reaguje jakby nie mógł obrócić silnika
5. system audio podgłaśnia się przy wzroście prędkości - pomimo tego, że ta funkcja jest wyłączona
podczas wizyty w ASO stwierdzono:
1. zbyt głośną pracę dyfra
2. reszta - nie stwierdzono nic
@ilililililililililililili musisz być nudziarzem skoro wybierasz bezpieczeństwo ponad frajdę z jazdy na motocyklu
Wogóle co to robi na głównej?? Ani to ciekawe, smieszne czy głupie. Uzytkowniku masz problem z nowym motorem BMW to jedz do serwisu a nie wrzucaj filmiki na sadola przeciez my Ci tego motoru nie naprawimy!! Było trzeba sobie kupic Honde Goldwing a nie sie teraz zalic wszyskim internautom ze Ci sie BMW zepsuło
ilililililililililililili uderz w stół a nozyce się odezwoł, nie jezdzisz nie w*eralaj się,
To jest ciota z kasą a nie BMW, normalny człowiek za 100k miałby 3 motory, quada, auto, i jeździłby nimi kumplami na na dz**ki, a nie kupował jednego motorka żeby poszpanować gównem przed innymi debilami jego pokroju. Zresztą jaką trzeba być ciotą żeby kupić motor BMW nie zabytkowy.
Kto k***a kupuje motocykl marki BMW, tak samo jak pie**olą auta, które się jebią, a naprawy są kosztowne, to tak samo robią z moto. Kup se Hondę, zobaczysz różnicę.
Ostatnio była tu wstawka z 'planowaniem usterek', BMW pewnie jest tu w czołówce, kumpel ma i wszystko się jebie, a zadbany i serwisowane w autoryzowanym serwisie, nie wspominam o cenach części, pozdro.