18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Planowana przerwa techniczna - sobota 23:00 (ok. 2h) info
topic

BMW i popisówka przed dziołchą

fantastico • 2017-06-27, 13:51
Starym BMW wejście w poślizg by zaimponować dziewoi jednakże było mokro i przerosła go sytuacja. Deszcz tego dnia nie odpuszczał jeszcze długo po wypadku.


bocianoff

2017-06-28, 12:20
Ależ mnie te j***ne wytłuki w tych rozklekotanych starych BE EM WE wk***iają. Jadę sobie wczoraj spokojnie 90 na obwodnicy, prawym pasem, bo za jakieś 300m zwężenie i droga przechodzi w jednojezdniową dwukierunkową, aż tu nagle jakiś pok***ieniec w e36 mignął mi obok zapie**alając dobre 200. Rozpędzał się chyba od poprzedniego miasta, debil j***ny. Kiedy już dotarł na jednojezdniówkę przeszkadzało mu, że facet przed nim jedzie jakieś 80 (na ograniczeniu do 50), więc postanowił go wyprzedzić i popie**olić na czołówkę z ciężarówką. Na jego szczęście ten zjechał i pajac zdążył się schować. Zagotowałem się jak mało kiedy. pie**olone bezmózgi powinny mieć oddzielny pas dla tych swoich rozklekotanych rzęchów, najlepiej odgrodzony 5 metrowym murem.

waloos

2017-06-28, 12:56
@SanicHegehoc nie masz racji. Velture mówi dobrze.
Gdyby zakręt był plaski to siła odśrodkowa przenosiła by ciężar samochodu na prawą stronę, podnosząc lekko stronę lewą. Żeby temu zapobiec przechyla się drogę, tak że gdy samochód stoi na zakręcie większość masy jest na lewej stronie, natomiast w czasie jazdy kiedy dochodzi siła odśrodkowa, część docisku przenosi się na stronę prawą, następuje wyrównanie sił i samochód porusza się bez większych przechyłów na zawieszeniu, z względnie równym dociskiem wszystkich czterech kół.

Tu nie trzeba być dobrym z fizyki, tu trzeba tylko trochę pomyśleć i porównać co się dzieje na prostej drodze.

SanicHegehog

2017-06-28, 12:59
Velture napisał/a:


Dalej obstaję przy lewej.
Z fizyki zawsze dupa byłem ale jak masz w lewo przechylone to po to aby siłę odśrodkową zmniejszyć przenosząc środek masy w lewo.


Siły odśrodkowej nie zmniejszysz, zmieniając kąt pochylenia. Ona dalej jest taka sama, tylko że zamiast działać prostopadle w kierunku tył/przód i góra/dół, działa prostopadle tylko tył/przód, ale pod kątem jeśli chodzi o góra/dół.
Łapię o co chodzi z tym stwierdzeniem, ale to taka dyskusja z serii czy kapeć to lać. Wszystko zależy od definicji kapcia i lacia.

kornel94

2017-06-28, 17:34
qhash napisał/a:

ciekawe czym jeżdzą sadolowe p*zdusie, że tak psioczą na to auto :) :) :)



Toyota Celica VI Gen. 2.0 170KM.

A teraz idź, bo Ci autobus ucieknie. :noga:

Lew

2017-06-28, 19:41
No cóż, kierowca BMW nie opanował mocy Jednego Barana.

ps. VW POLO R 2.0 220kucóf

sumka

2017-06-28, 20:28
Kolejny zawodnik który przy poślizgu wpada w panikę i trzyma hebel do końca, uczymy się jeździć panowie bo bida aż piszczy.

~Conscribo

2017-06-28, 20:37
panowie, jak już się przechwalacie to focie aut albo GTFO ;)

damian15snk

2017-06-28, 21:28
Tak blisko bylo do slupa

Fdslatghdlks

2017-06-29, 18:47
Wszyscy stawiają opony, a ja jestem ciekaw jaką zbieżność ma ta bmka ;)