18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Bicie przez podejrzanego etnicznie

fantastico • 2017-08-03, 12:30
Postawił się murzynowi cherlawemu, a ten go w buzię zbił tak bardzo, że aż ból poczuł i zastanawiał się co się stało gdy ten mu mówił, że"mówił".


Pa...........or

2017-08-03, 12:36
Jakbym złowił złotą rybkę, to życzenie nr 1 brzmiało by: "Spraw, by zamiast białego na tym filmie był jakiś oświecony europejczyk walczący o przyjmowanie małp z afryki"
życzenia nr 2 nie zdradzę,
życzenie nr 3 brzmiało by "spełnij jeszcze kolejne 100 życzeń"


Moby_Dick

2017-08-03, 16:14
MajkelSrajkel napisał/a:

Jakbym złowił złotą rybkę, to życzenie nr 1 brzmiało by: "Spraw, by zamiast białego na tym filmie był jakiś oświecony europejczyk walczący o przyjmowanie małp z afryki"
życzenia nr 2 nie zdradzę,
życzenie nr 3 brzmiało by "spełnij jeszcze kolejne 100 życzeń"



Najpierw poproś rybcie żebyś biały odróżniał.

Essent

2017-08-03, 16:32
MajkelSrajkel napisał/a:

Jakbym złowił złotą rybkę, to życzenie nr 1 brzmiało by: "Spraw, by zamiast białego na tym filmie był jakiś oświecony europejczyk walczący o przyjmowanie małp z afryki"
życzenia nr 2 nie zdradzę,
życzenie nr 3 brzmiało by "spełnij jeszcze kolejne 100 życzeń"



Już ja wiem,jakie by było Twoje drugie życzenie rybkojebco :krejzi:

vatherland

2017-08-03, 17:22
Kurde jak nigger powie niggerowi, że jest nigger to nic nawet nie krzyczą że dyskryminacja ale jak biały się odezwie to...

Ma...........ke

2017-08-03, 19:16

~DMT

2017-08-03, 22:57
Fantastico, zaj***łem dubla przez te tagi... To jest k***a METRO!



Metro (fr. métro pochodzący od fr. chemin de fer métropolitain - metropolitalna droga żelazna) – kolej przeznaczona do transportu pasażerów, o zdolności przepustowej umożliwiającej obsługę ruchu o dużym nasileniu oraz charakteryzująca się wyłącznymi prawami drogi, wielowagonowymi pociągami, dużą prędkością i dużym przyspieszeniem, złożonym systemem sygnalizacji, jak również brakiem skrzyżowań jednopoziomowych, w celu umożliwienia wysokiej częstotliwości jazdy pociągów oraz dużego obciążenia peronu[1][2][3][4].

Metro charakteryzują ponadto rozmieszczone blisko siebie stacje, co zwykle oznacza odległość 700–1200 m między stacjami. „Duża prędkość” odnosi się tu do porównania z tramwajami i koleją miejską i oznacza w tym przypadku około 30–40 km/h na krótszych odcinkach i 40–70 km/h na dłuższych odcinkach[1].

Linie metra prowadzone mogą być w płytkich lub głębokich tunelach, po powierzchni terenu, a także na estakadach nad poziomem ulic[4].

Granica między metrem a innymi środkami transportu zbiorowego, do których zaliczyć możemy szybki tramwaj i kolej miejską, nie jest zawsze wyraźnie określona. Nazwa metro używana jest w niektórych krajach na określenie systemów, które łączą w sobie elementy prawdziwego metra, premetra, szybkiego tramwaju i kolei miejskiej. Z drugiej strony istnieją też systemy kolei miejskich spełniające wszystkie kryteria, aby nosić oficjalną nazwę metra, jednak nie są tak nazywane[5][6].

W 1845 został otwarty podziemny tunel kolejowy, ciągnący się przez ok. 500 m pod ulicami Brooklynu (obecnie Nowy Jork). Pierwsza całkowicie podziemna linia została otwarta w Londynie już 10 stycznia 1863. Zbudowana została na niewielkiej głębokości, metodą odkrywkową. Łączyła ulice Bishop’s Bridge Road (Paddington) i Farringdon, miała długość 6 km. Londyńskie metro szybko się rozrastało i powstawały kolejne linie. W 1890 otwarta została pierwsza na świecie zelektryfikowana linia obsługiwana przez City & South London Railway, jednak na większości linii do 1905 wagony ciągnięte były przez lokomotywy parowe, co wymagało zastosowania wiatraków i szybów w celu wentylacji tuneli. Pierwszy tunel podwodny przebito pod Tamizą, wybudowany został przez sir Marca Brunela i jego syna Isambarda. Początkowo projektowany dla ruchu konnego, stał się częścią metra w roku 1869.

W 1870 otwarto eksperymentalną linię w Nowym Jorku, zamknięto ją jednak po trzech latach. Pierwsza kolej podziemna w kontynentalnej Europie pojawiła się w Budapeszcie w 1896 po zaledwie dwóch latach budowy. Łączyła Vörösmarty tér w centrum miasta z Artézi fürdő (obecnie Széchenyi fürdő) i była obsługiwana przez składy elektryczne. W tym samym roku oddano do użytku linię w Glasgow, w której wagony ciągnięte były za pomocą systemu lin stalowych, aż do chwili elektryfikacji w 1935.

W 1900 zostało otwarte metro w Paryżu. Jego pełna nazwa – Chemin de Fer Métropolitain (pol. Metropolitalna kolej żelazna) – była wiernym tłumaczeniem angielskiego London Metropolitan Railway. W języku francuskim nazwa została skrócona do pojedynczego słowa – métro – przejętego następnie przez wiele innych języków, w tym polski.

Najstarszym systemem kolei podziemnej w Stanach Zjednoczonych jest Green Line (Zielona Linia) oddana w Bostonie w 1897 r. Pierwsza regularna podziemna linia w Nowym Jorku została oddana w 1904, choć pierwsze pociągi miejskie kursowały nad ziemią już prawie 35 lat wcześniej (nieistniejąca już Ninth Avenue Line otwarta w 1868 a zamknięta ostatecznie w 1958).

Pierwsza linia półkuli południowej została zbudowana w Buenos Aires (Argentyna) w 1913 r. Najstarszą linią Azji jest otwarta 30 grudnia 1927 r. tokijska linia Ginza. Systemy metra w Afryce istnieją tylko w Kairze (1987) i w Algierze (2011). W Oceanii nie istnieje żaden system metra, istnieją natomiast podziemne odcinki kolejowe i/lub tramwajowe w Sydney, Melbourne, Brisbane, Wellington i Auckland.


Najmniejszą miejscowością na świecie, w której zbudowano metro jest liczące 1200 mieszkańców Serfaus w Austrii. Powstało w latach osiemdziesiątych XX wieku. Składa się z jednej linii o długości 1200 metrów i z czterech przystanków. Służy narciarzom, którzy przyjeżdżają tam na wakacje[7].
W 2015 roku metro w Nowym Jorku miało najwięcej stacji (469) i linii (27)[8][9].
Najwięcej pasażerów rocznie przewiozło metro w Tokio – ponad trzy miliardy[10].
Największą łączną długość linii ma metro w Szanghaju: 425 km[11].
Stacją leżącą najniżej na świecie pod powierzchnią gruntu jest znajdująca się na głębokości 105 metrów Arsenalna w Kijowie[12].
Równolegle z metrem moskiewskim funkcjonuje metro tylko dla władz i wojska. Prawdopodobnie jedyne takie na świecie.
Najwięcej miast z metrem mają Chiny – 17, Stany Zjednoczone – 11 i Japonia – 10.
Spośród państw europejskich najwięcej miast z metrem ma Rosja – 7. Dwa z nich znajdują się w azjatyckiej części Federacji.
Spośród państw europejskich, które w 100% znajdują się w Europie (pomijając mikro-terytoria zamorskie), najwięcej miast z metrem mają Hiszpania – 7 i Francja – 6.
Najbardziej na północ położonym systemem metra jest metro w Helsinkach, najbliższe bieguna południowego jest metro w Buenos Aires.
Kontynentem z najmniejszą liczbą miast z metrem jest Afryka – funkcjonują tylko w Kairze i Algierze.

W krajach UE istnieje obecnie ponad 40 systemów metra, ostatnie inwestycje przeprowadzono w: Kopenhadze (październik 2002), Porto (grudzień 2002), Rennes (2002), Turynie (2006), Palma de Mallorca (2007), Sewilli (2009) i Brescii (marzec 2013) i Maladze (lipiec 2014). Obecnie w budowie jest linia metra w Salonikach.

Metro w Polsce
Warszawa

Osobny artykuł: Metro w Warszawie.

Plany wybudowania metra w Warszawie pojawiały się już w okresie międzywojennym. Pierwsze poważne prace przerwał wybuch II wojny światowej. Krótko po wojnie powrócono do pomysłu budowy kolei podziemnej w Warszawie, zmieniając plany na rzecz metra głębokiego. Zaawansowany projekt został jednak zarzucony z powodu wysokich kosztów i trudności w budowie.

Działające metro w Warszawie było formalnie budowane od 15 kwietnia 1983 r. (kiedy to został wbity w ziemię pierwszy pal stalowy na trasie wykopu podziemnej kolei), a gotowy odcinek metra otwarto 7 kwietnia 1995 r., z czteroletnim opóźnieniem. I linia (Kabaty-Młociny) została ukończona po 25 latach, 25 października 2008 roku, kiedy to otwarto trzy ostatnie stacje na północnym krańcu.

Budowa centralnego odcinka II linii metra, długości około 6 km ze stacjami Rondo Daszyńskiego, Rondo ONZ, Świętokrzyska, Nowy Świat-Uniwersytet, Centrum Nauki Kopernik, Stadion Narodowy i Dworzec Wileński rozpoczęła się w 2010 roku. Druga linia metra ruszyła 8 marca 2015.
Kraków
Docelowy system planowanego metra w Krakowie

W latach 60. XX wieku pojawiły się pierwsze założenia budowy sieci premetra[13]. Już wtedy odbyła się konferencja naukowców i specjalistów od transportu pt. „Metro w Krakowie”. Od tamtego czasu, mimo że problem był wielokrotnie dyskutowany, nie został poruszony przez władze miasta. Dopiero w 2014 roku projekt wpisano do referendum, w którym mieszkańcy opowiedzieli się za jego realizacją[14].

Szczegółowe studium wykonalności dla krakowskiego metra ma zostać ukończone w 2016 lub w 2017 roku[15]. Uzyskanie decyzji środowiskowej planuje się na 2018. We wrześniu tego samego roku mogłaby ruszyć budowa[16]. Kraków jest jedynym miastem w Polsce poza Warszawą, gdzie projekt budowy metra zapisano w oficjalnych dokumentach[17].

Szacuje się, że budowa linii A o długości 19 kilometrów ma kosztować od 8 do 12 miliardów złotych. Koszt wszystkich trzech tras ma wynieść 25 miliardów[18].

Linia A

Linia A krakowskiego metra ma połączyć Bronowice z Nową Hutą. Rozważane są dwa warianty[19]. Niezależnie od ostatecznej decyzji, odcinki pod Starym Miastem i Nową Hutą będą przebiegać pod ziemiąŁódź

W latach 30. XX w. pojawiła się koncepcja budowy metra w Łodzi. Zakładała budowę jednej linii z Bałuckiego Rynku do Górnego Rynku (obecnie plac Reymonta). Koncepcje te nie zostały zrealizowane. Według jednej z późniejszych koncepcji miały powstać dwie linie o łącznej długości 53,5 km[21][22]:

Linia A: Teofilów – Bałucki Rynek – Śródmieście – plac Niepodległości – Dąbrowa – Olechów – Janów[22],
Linia B: Retkinia – dworzec Łódź Kaliska – dworzec Łódź Fabryczna – dzielnica Uniwersytecka – Henryków[22].

Tunel średnicowy

Osobne plany połączenia dworca Łódź Fabryczna z zachodnim ramieniem kolei obwodowej istnieją od ponad 100 lat. W 2011 roku rozpoczęła się przebudowa dworca Łódź Fabryczna, który ma być przystosowany do kolei dużych prędkości oraz budowy tunelu średnicowego, łączącego (zgodnie z pierwotnymi planami) obecną sieć kolejową, biegnącą ze wschodu do centrum, z zachodnim ramieniem kolei obwodowej[23].

Po przeniesieniu dworca Łódź Fabryczna pod ziemię, ze względu na warunki dotacji europejskiej, miasto jest zmuszone do budowy tunelu. Zaspokajając wymagania aglomeracji i pamiętając o planach metra, postanowiono wybudować w nim (nie licząc samego dworca) dwie stacje - pod skrzyżowaniem Kościuszki-Zielona i pod Manufakturą. Dzięki temu, w połączeniu ze stacjami i nową linią Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, mieszkańcy otrzymają system kolei metropolitalnej, zawierający w sobie funkcje podziemnego metra[24]. Przetarg ma być ogłoszony 1 grudnia 2016 roku; termin zakończenia prac ma nastąpić w 2021 roku i jest ściśle powiązany z kandydaturą Łodzi na EXPO 2022.
Wrocław

W latach 30. XX wieku oraz w czasie II wojny światowej planowano budowę metra we Wrocławiu[25][26]. Także po wojnie opracowano plan metra we Wrocławiu, został on zamieszczony w publikacji „Szybka Komunikacja Miejska” opracowanej przez Jerzego Ostaszewicza i Mariana Rataja[25]. Wstępnie zaproponowano 2 linie poprowadzone w tunelu:

linia I: Dworzec Nadodrze – Rynek – Piłsudskiego – Powstańców Śląskich. – Hallera
linia II: Pilczyce – Plac Jana Pawła II – Rynek – Plac Dominikański – Plac Grunwaldzki

W późniejszym czasie zaproponowano przedłużenie powyższych linii: w tunelu lub w wariancie naziemnym. Przez długie lata we Wrocławiu panowało stwierdzenie, że w warunkach hydrologiczno-geologicznych, w których położone jest miasto nie jest możliwa budowa metra. Jednak przy obecnym zaawansowaniu technologii nie byłby to duży problem. Na przełomie czerwca i lipca 2011 roku w prasie pojawiła się informacja, że Urząd Miejski we Wrocławiu zlecił Polskiej Akademii Nauk wykonanie koncepcji budowy metra we Wrocławiu[27]. Naukowcy z Politechniki Wrocławskiej zamiast klasycznego metra proponują dwa tunele tramwajowe pod ścisłym centrum miasta, co jest wariantem kilkukrotnie tańszym. W 2013 roku przedstawiono wstępną koncepcję metra we Wrocławiu.

:amused:

mazga50

2017-08-03, 22:57
Może jest okres rui? Wtedy małpy są bardzo agresywne...

longinus

2017-08-04, 12:13
Podejrzany etnicznie? On jest winny etnicznie.

Getos

2017-08-04, 12:19
Małpy myślą że wydostały się z afryki to są równe człowiekowi....

Dzisiaj

2017-08-04, 14:22
tak to wlasnie wyglada - w metrze bedzie 50 czarnych i ktos zacznie bic bialego bez powodu (lub nie) - NIKT nie zareaguje. Odwrotna sytuacja i znajdzie sie ktoś kto wkroczy do akcji.

bandzior667

2017-08-04, 20:43
Małpy do zoo! ziemia dla ziemniaków k***a!

du...........ck

2017-08-04, 21:05
pie**olony czarny pok***