18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

BHP to podstawa

phrontch • 2019-11-22, 11:20
Praca w młodym dynamicznym zespole




akuel

2019-11-22, 11:28
O co kaman? O tą drewnianą kładkę? Bo serio nic nie rozumiem... Wyślij do PIPu, a nie na sadola wstawiasz...

BigCohones

2019-11-22, 11:32
Nikt nie spadł... Nie oglądać.

Ho...........er

2019-11-22, 11:56
Była by wielka szkoda stracić wszystkich doświadczonych spawaczy gdyby ta górna część się obłamała do środka :D

marvel321

2019-11-22, 12:24
Jestem spawaczem i tez sie na takich deseczkach czesto stoi. A te k***y z rzadu nam szkodliwe zabraly.

Wieczor678

2019-11-22, 13:04
marvel321 napisał/a:

Jestem spawaczem i tez sie na takich deseczkach czesto stoi. A te k***y z rzadu nam szkodliwe zabraly.




Doskonale cię rozumiem ! Jestem mechanikiem w serwisie żurawi portowych i nie raz chodzę po wybiegach na wysokości 70m i tez ch*je zabrali mi szkodliwe ! A jak się sp***ole to nie am co zbierać !

Wysiegach *

Twójbug

2019-11-22, 15:45
Wieczor678 napisał/a:

Doskonale cię rozumiem ! Jestem mechanikiem w serwisie żurawi portowych i nie raz chodzę po wybiegach na wysokości 70m i tez ch*je zabrali mi szkodliwe ! A jak się sp***ole to nie am co zbierać !
Wysiegach *



Bo j***ne k***y z rządu chcialy by k***a żebyśmy zdechli od razu na emeryturze. Stare cepy rządzą tym krajem. No ja pie**ole. Sory chłopaki za off topic ale musiałem...

:evil:

ProVVe

2019-11-22, 18:24
Każdy kto pracuję z ciężkim sprzętem, wysokościami, trudnym terenie etc ponosi ryzyko. Sądze, że nawet na wysokim piętrze biurowca jak dojdzie do pożaru czy wybuchu mogą mieć przej***ne jak Ci z WTC (na bank nie tak jak reszta na co dzień, ale jednak)