Uliczny perkusista

bannann1988 • 2010-05-08, 09:18
756
Nie żeby gościu wymiatał :loldev:


Jakbym tam był to sam bym mu coś wrzucił :-D
robalxp • 2010-05-08, 11:18  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (38 piw)
Chłopak się ceni, normalnie jest jakaś czapeczka, ew. coś w stylu miseczki, a on ma wiadro na kasę

Parodie głosów

kerugo • 2010-08-06, 13:58
542
Seneszyn wygrywa :lol:

gnoyeck • 2010-08-06, 16:20  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (25 piw)
up@ ty potrafisz ale pierdzieć w stołek i walić gruchę oglądając gazetkę z tesco.

Co do gościa, będziemy go oglądać u Majewskiego :D

Taki przedmiot to ja rozumie....

manta__1 • 2011-03-01, 13:43
806


ciekawe jaką młody ma ocene
darpan • 2011-03-01, 17:16  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (48 piw)
RozumiEM...k***a...rozumiEM! Polskiego w szkole nie miałeś?

amerykański żołnierz udaje smeagola

djpapniak • 2011-09-10, 19:09
651
koleś ma talent ;)

:)
Velturek • 2011-09-10, 19:49  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (29 piw)
Cytat:

żołnież


Widze ,ze ty i słownik macie jakieś ciche dni ostatnio. Z której wsi się urwałeś?

Sekunda

Godomogo • 2013-01-10, 16:28
1024
Jedna chwila a może zmienić cale życie. ( Mało sadystyczne :glasku: )
Anvilek • 2013-01-10, 17:29  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (101 piw)
W Polsce jest ch*jowa mentalność. Widzisz fajną dupę, podchodzisz do niej, zgadasz i tak dalej, to bitch shield mode on i ch*j, pogadane, wracasz skąd przyszedłeś...

Pistolet na muchy

Sunday • 2014-07-20, 12:19
1473
Absolutnie zajebista rzecz. Strzelałoby się. :amused:



Mój faworyt w 46 sek :ciasteczkowy:

Porządny wpie**ol

dogip • 2015-02-26, 11:26
1217
Czym go tak wk***ił? Nie wiem, ale dostał za swoje.

adam_one • 2015-02-26, 12:23  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (142 piw)
qrwa taki wpie**ol może zabić. Ale fakt obił go koncertowo, pewnie zasłużył. Małpy nawet się nie darły. Reakacja kolegów szybka. pięknie

Piorun

Sunday • 2019-06-17, 12:09
712

Ładnie, co? :ciasteczkowy:
~_Yarko_ • 2019-06-17, 12:14  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (32 piw)
napsterowsky napisał/a:

Robi wrarzenie tszeba przyznac



No, Ty też. :facepalm2:

By niejadek zjadł obiadek

Sunday • 2020-03-03, 17:13
702

Stara szkoła.
ThomassoBallaBalla • 2020-03-03, 17:18  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (62 piw)
jaki może być rozmiar tych klapek?

Sprzeczki balkonowe

Sunday • 2020-08-08, 11:50
1001

Turecki awanturnik.
emperorzbigniew • 2020-08-08, 13:55  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (74 piw)
Wyzimlak napisał/a:

Dzięki temu filmikowi przyjemniej spędze dzień. Dzięki Sunday. Oby twoje jaja nigdy nie były zbyt długo pełne.



Nie wiem dokładnie co was łączy, ale jest to urocze.

:-D
X