18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Autobus szkolny

McSadol • 2021-07-16, 22:18
Płeć kierowcy nieprzypadkowa :amused:


anim21

2021-07-17, 00:26
Ona wcale nie zatrzymała się, bo zauważyła dziewczynkę za drzwiami! Zatrzymała się, dopiero kiedy inny samochód zajechał jej drogę.


Dupaapud

2021-07-17, 00:35
Miejmy nadzieje na to, że piekło istnieje i po wsze czasy ta spasiona krowa będzie cierpieć katusze, za głupotę.

Mirek19850509

2021-07-17, 00:43
k***a to nie wypadek to celowe ona patrzyla na drzwi pare rzay ale z 10 dioptriami ,ktos ja wposcil za kierownice osoba ktra doouscila ukoma do pracy powinna zostac skazana ze usikowanie zabojstwa wieku dzieci .ona powinna miec dozywotni zakaz prowadzenia pojazdow tak samo w polsce rodzice co rozjechali swoje 3 letnie dzieci wyjerdzajac ze swoejej wili suvem co ni h*ja nie ma widocznosci wokol siebie do 1 metra a takich przypadkow w polce co roku jest kilka :mrgreen: :lol:

zlaskipanskiejbozydarr

2021-07-17, 01:29
Znawca_Cipek napisał/a:

Zle wam bylo, p*zdy, jak siedzialyscie w domach i facet przynosil wyplate? Zle wam bylo? Teraz chodzicie do roboty i robicie wszystko 3 razy wolniej, gorzej i dluzej od facetow. Nadajecie sie tylko do pilnowania dzieci, sprzatania i dawania dupy, co widac na tym filmiku. Wasze grube dupska zajmuja tylko miejsca na rynku pracy, ktore facet wykorzystalby 3 razy lepiej!
Ja wiem, ze sa wyjatki. Wiem. Ale nawet Reinhard Heydrich mowil, ze jezeli istnieja porzadni Zydzi, to sa oni jednak przede wszystkim Zydami.
Wiec do bigosu i nastawic sie w pozycji uleglej i gotowej, a nie sie pchac do roboty!



Lol, ale wylew sfrustrowanego bezrobola. Ciekaw jestem kto zatrudnia pracowników 3 krotnie mniej wydajnych kierując się płcią. Pora uświadomić sobie że jesteś przegrywem :D

pUłkotapczan

2021-07-17, 01:34
Znawca_Cipek napisał/a:

Zle wam bylo, p*zdy, jak siedzialyscie w domach i facet przynosil wyplate? Zle wam bylo? Teraz chodzicie do roboty i robicie wszystko 3 razy wolniej, gorzej i dluzej od facetow. Nadajecie sie tylko do pilnowania dzieci, sprzatania i dawania dupy, co widac na tym filmiku. Wasze grube dupska zajmuja tylko miejsca na rynku pracy, ktore facet wykorzystalby 3 razy lepiej!
Ja wiem, ze sa wyjatki. Wiem. Ale nawet Reinhard Heydrich mowil, ze jezeli istnieja porzadni Zydzi, to sa oni jednak przede wszystkim Zydami.
Wiec do bigosu i nastawic sie w pozycji uleglej i gotowej, a nie sie pchac do roboty!



Typowy komplex p*zdy która marzy by być samcem alfa. Koń zwalony?

ntrk

2021-07-17, 02:42
pie**olnięta, stara raszpla.

Novik

2021-07-17, 04:52
Zagaduje na jakiś chłop może myśli że będzie r*chana

Wyzimlak

2021-07-17, 05:38
Oł maj gad stara gruba k***o

teddybr

2021-07-17, 05:45
Przecież to była próba zabójstwa...

gumofc

2021-07-17, 06:21
Znawca_Cipek napisał/a:

Zle wam bylo, p*zdy, jak siedzialyscie w domach i facet przynosil wyplate? Zle wam bylo? Teraz chodzicie do roboty i robicie wszystko 3 razy wolniej, gorzej i dluzej od facetow. Nadajecie sie tylko do pilnowania dzieci, sprzatania i dawania dupy, co widac na tym filmiku. Wasze grube dupska zajmuja tylko miejsca na rynku pracy, ktore facet wykorzystalby 3 razy lepiej!
Ja wiem, ze sa wyjatki. Wiem. Ale nawet Reinhard Heydrich mowil, ze jezeli istnieja porzadni Zydzi, to sa oni jednak przede wszystkim Zydami.
Wiec do bigosu i nastawic sie w pozycji uleglej i gotowej, a nie sie pchac do roboty!



Ja jebie, kobietę to Ty chyba widziałeś tylko na sadolu i pornhubie.

Pan_Cernik

2021-07-17, 06:42
Znawca_Cipek napisał/a:

Ale nawet Reinhard Heydrich mowil, ze jezeli istnieja porzadni Zydzi, to sa oni jednak przede wszystkim Zydami.



Jest to owszem jego cytat z filmu "Ostateczne rozwiązanie", ale czy tak naprawdę kiedyś tak powiedział?

PS.
Naprawdę fajny film. Chyba już ko kilkadziesiąt razy obejrzałem...


jontlek

2021-07-17, 07:27
"Plagiat". Przypomniała mi się taka radzeicka bajka wilk i zając.

Kutasiarz

2021-07-17, 07:30
Ca za niedoj***na stara raszpla, ten obok z torebką nie lepszy.

Znawca_Cipek

2021-07-17, 08:14
Pan_Cernik napisał/a:

Jest to owszem jego cytat z filmu "Ostateczne rozwiązanie", ale czy tak naprawdę kiedyś tak powiedział?
PS.
Naprawdę fajny film. Chyba już ko kilkadziesiąt razy obejrzałem...



W filmie mówią, że zachował się jeden stenogram z konferencji i na jego podstawie zrobiono film. Wychodzę z założenia, że cytat jest prawdziwy. Ale masz rację, różnie mogło być. Będę miał czas, to spróbuję znaleźć stenogram w sieci.

bialamewa

2021-07-17, 08:21
gumofc napisał/a:

Ja jebie, kobietę to Ty chyba widziałeś tylko na sadolu i pornhubie.



Po prostu zadaje się tylko z tymi na poziomie Karyn.