topic

Auto bonda

longlong7 • 2017-02-22, 22:07
Elektromagnetyczne zawieszenie hydrauliczno pneumatyczne

InnyName

2017-02-23, 11:52
W polsce do wymiany co wyjazd do pracy

kokos_123

2017-02-23, 13:08
bartekmmm napisał/a:

System znany od dawna, ale niezbyt opłacalny dla producentów. W tym systemie nie ma co się zużyć, a na amorkach zawsze jest zarobek.


To dlaczego niby grupa Volkswagena stosuję DCC od już 9 lat ?

Choć rzeczywiście takimi skakać nie możesz...

waloos

2017-02-23, 14:12
A co jest nowego w aktywnym zawieszeniu? Przecież takie coś było w Formule 1 chyba z 30 lat temu, bez ogromnej ilości jakiejś super elektroniki z milionem czujników. Dziś jest to zabronione, ale zespoły już wykombinowały system niezawierający elektroniki który potrafi regulować przechył przy hamowaniu lub przy pokonywaniu zakrętów. Najlepszym udało się to połączyć. Jak ktoś ogarnia ENG to polecam: http://www.formula1-dictionary.net/fric.html

Podstawowy problem jest taki, że te rozwiązanie jest drogie i montuje się to tylko w przypadku flagowych limuzyn. W samochodach kompaktowych nie ma to sensu: po pierwsze ze względu na cenę, po drugie na skomplikowanie konstrukcji, a po trzecie wagę samego systemu.

Po ch*j komuś w Gulfie czy innym Civicu aktywne zawieszenie?

~Jaczuro

2017-02-23, 14:16
Na koncu nacisnal spacje.

skinner1987

2017-02-23, 20:22
Prawie jak wielowahacze w A4 B5

mordarca123

2017-02-24, 12:37
też takie mam w c5 hydropneumatyczne po naciśnieciu Sporta:0