18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

atak bydła

nowynick • 2019-04-01, 08:42


policja z obywatela robi debila, ale ten ich ubiegł :D

PS 1:10 - 1:40 drugiego filmu :brawo2:

muc13k

2019-04-01, 19:27


Przejrzałem sobie jego kanał i ten rodzynek strasznie mi się spodobał.
"Ja jestem po szkole podstawowej. Ja nie będę uczył policjantów jak mają postępować z obywatelem"
Kurtyna

SuchyHarry

2019-04-01, 19:28
Niech dzwoni do tego posła a nie...

fi...........in

2019-04-01, 19:34
muc13k napisał/a:

Przejrzałem sobie jego kanał i ten rodzynek strasznie mi się spodobał.
"Ja jestem po szkole podstawowej. Ja nie będę uczył policjantów jak mają postępować z obywatelem"
Kurtyna



Tym bardziej się uprawdopodobnia wersja "schizofrenik". Chociaż w niektórych miejscach bezbłędnie się przepisami podpiera

Justynka99

2019-04-01, 19:39
muc13k napisał/a:

Przejrzałem sobie jego kanał i ten rodzynek strasznie mi się spodobał.
"Ja jestem po szkole podstawowej. Ja nie będę uczył policjantów jak mają postępować z obywatelem"
Kurtyna


Z tym, że akurat w tej sprawie ma rację. Zgłosił chęć złożenia zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa. Policjant nie ma prawa odmówić, ani uniemożliwiać przyjęcia takiego zgłoszenia, nawet jeżeli jest ono absurdalne.

stefanwtiorturiowanyprzez

2019-04-01, 19:40
Wy macie taki bul dupy dziwny,a prawo mówi że??

§ 2. 1. Policjant, który przystępuje do czynności służbowych związanych z wykonywaniem uprawnień określonych w § 1 pkt 1-3, 5, 7 i 8, jest obowiązany podać swój stopień, imię i nazwisko w sposób umożliwiający odnotowanie tych danych, a także podstawę prawną i przyczynę podjęcia czynności służbowej.