18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Ale ładne Porsche

phrontch • 2022-09-06, 21:02
Drift także niczego sobie



~tedwaha

2022-09-06, 21:37
BarmanInternetu napisał/a:

Silnik z tyłu mocno średni do latania bokami



no ja nie wiem silnik typu boxer jest dosyć dobry jeżeli chodzi o wyważewnie, do latania bokiem to bardziej rozłożenie masy a nie umiejscowienie silnika jest wazne a to chyba 911 gtr2 jak sie nie myle wiec z tym zle nie jest....

nowynick

2022-09-06, 21:49
kiedyś żeby takie coś (porshe, lambo etc.) trzeba było zrobić sportowe prawo jazdy no i być bogatym. Elitarny pojazd dla elit.

Dziś wystarczy mieć kasę - efekt na filmie....

BarmanInternetu napisał/a:

Silnik z tyłu mocno średni do latania bokami



raz w życiu totalnie leciałem bokiem na czołówkę na zakręcie(lód plus prędkość). Dałem redukcję, w opór gaz i wyszedłem z tego. Napęd na tył w Polonezie uratował życie mi i tego co był wtedy na wprost mnie...

Znawca_Cipek

2022-09-06, 21:51
Phrontch! A gdzie ku*as? Nie poznaję cię! Pewnie siedzi w środku...

mesjans

2022-09-06, 22:03
BarmanInternetu napisał/a:

Silnik z tyłu mocno średni do latania bokami



No raczej lepszy bo masz masę silnika i skrzyni na osi z napędem (większa przyczepność osi napędowej), trudniej jest gdy masz masę z przodu a napęd na tył wtedy dupa łatwiej ucieka, ale to już kwestia opanowania. Przynajmniej przy tak małych prędkościach, choć przy tej mocy startując ze świateł można furę rozwalić.

zlaskipanskiejbozydarr

2022-09-06, 22:17
BarmanInternetu napisał/a:

Silnik z tyłu mocno średni do latania bokami


Może i tak, może i nie. Ja autobusami miejskimi jeżdżę.

dżonyłojlker

2022-09-06, 22:18
tedwaha napisał/a:

no ja nie wiem silnik typu boxer jest dosyć dobry jeżeli chodzi o wyważewnie, do latania bokiem to bardziej rozłożenie masy a nie umiejscowienie silnika jest wazne a to chyba 911 gtr2 jak sie nie myle wiec z tym zle nie jest....



O k***a.

mesjans napisał/a:

No raczej lepszy bo masz masę silnika i skrzyni na osi z napędem (większa przyczepność osi napędowej), trudniej jest gdy masz masę z przodu a napęd na tył wtedy dupa łatwiej ucieka, ale to już kwestia opanowania. Przynajmniej przy tak małych prędkościach, choć przy tej mocy startując ze świateł można furę rozwalić.



O k***a jego mać :facepalm3:

Barnellini

2022-09-06, 22:30
[quote="nowynick"]kiedyś żeby takie coś (porshe, lambo etc.) trzeba było zrobić sportowe prawo jazdy no i być bogatym. Elitarny pojazd dla elit.
Dziś wystarczy mieć kasę - efekt na filmie....

Robienie specjalnego kursu popieram, ale pojazdy "dla elit" już nie są cool. Lepiej żeby fajne rzeczy nie były tylko dla elit. :D

mesjans

2022-09-06, 22:38
HenrykS. napisał/a:

O k***a.
O k***a jego mać



O k***a ale poleciałeś argumentami, aż nie wiem co powiedzieć.

opółnocyuciebie

2022-09-06, 22:40
zapewne wydarzyło się to w Córrego Bonerfim, na południu stanu Espírito Dupanto

djpyza

2022-09-06, 22:42
phrontch a już myślałem ze to jakieś wstawki pedały ,geyyyyyyyyyyyyy i te sprawy ty to chyba lubisz ? chyba że się mylę ^^^

dżonyłojlker

2022-09-06, 22:51
mesjans napisał/a:

O k***a ale poleciałeś argumentami, aż nie wiem co powiedzieć.



Jakich znowu argumentów? To jak tłumaczyć komuś dlaczego w dzień jest jasno, a w nocy ciemno. Jak nie masz o czymś zielonego pojęcia, to nie wymyślaj jakichś chorych teorii, bo może to czytać ktoś, kto jest choć odrobinę mądrzejszy od dżdżownicy (bo tyle wystarczy by wiedzieć najprostsze rzeczy). Kiedyś widziałem w jakimś programie telewizyjnym, tłumaczyli to zagadnienie. Chłop trzymał młotek. Ten młotek miał obrazować auto i jego rozłożenie mas. Albo, na ch*j ja się produkuję, przecież skoro napisałeś taki debilizm, to i tak nie zrozumiesz. To jest k***a dramat, co za ludzie tu siedzą.

d-_-bE.Prigozhin61

2022-09-06, 22:53
mesjans napisał/a:

No raczej lepszy bo masz masę silnika i skrzyni na osi z napędem (większa przyczepność osi napędowej), trudniej jest gdy masz masę z przodu a napęd na tył wtedy dupa łatwiej ucieka, ale to już kwestia opanowania. Przynajmniej przy tak małych prędkościach, choć przy tej mocy startując ze świateł można furę rozwalić.



Do dlaczego na mistrzostwach driftu nie ma fur z silnikami z tyłu?

mesjans napisał/a:

No raczej lepszy bo masz masę silnika i skrzyni na osi z napędem (większa przyczepność osi napędowej), trudniej jest gdy masz masę z przodu a napęd na tył wtedy dupa łatwiej ucieka, ale to już kwestia opanowania. Przynajmniej przy tak małych prędkościach, choć przy tej mocy startując ze świateł można furę rozwalić.



Do dlaczego na mistrzostwach driftu nie ma fur z silnikami z tyłu?

tedwaha napisał/a:

no ja nie wiem silnik typu boxer jest dosyć dobry jeżeli chodzi o wyważewnie, do latania bokiem to bardziej rozłożenie masy a nie umiejscowienie silnika jest wazne a to chyba 911 gtr2 jak sie nie myle wiec z tym zle nie jest....



Na tor do kręcenia czasów tak do latania bokiem nie.