@up jak będziesz dachował przy 10 km/h to też w głowie przypomną Ci się obrazki z harda z samochodami startymi na asfalcie na kabriolety.
Mnie najbardziej rozbrajają kibice, j***ne tłuki stoją na środku drogi albo zaraz na "wylocie" z zakrętu. W razie wypadku będzie awantura do organizatorów że nie zabezpieczył... Jak sami nie myślą co im się może stać to mi ich nawet nie szkoda.
@ Jorgen88 A jakie masz dzisiaj silniki w WRC , 1.6 rzędowe cztery cylindry i moc nie przekraczającą 390 KM . W F1 z 1.6 wyciągają przynajmniej około 1000 KM
@up, bo na przykład w takim rallycroosie mają po 600 kucy
@bocianoff
Bo era rajdowej grupy B, przez wielu postrzegana jest jako najlepszy okres w dziejach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Świata . I tamte rajdówki miały właśnie około 600 KM
@ Jorgen88 A jakie masz dzisiaj silniki w WRC , 1.6 rzędowe cztery cylindry i moc nie przekraczającą 390 KM . W F1 z 1.6 wyciągają przynajmniej około 1000 KM
Czasy silników o mocy 1000 KM minęły wraz z pierwszą erą turbo. Tegoroczne silniki osiągają ok. 750 KM, ale są dużo bardziej wydajne, niezawodne i oszczędne. Dodatkowo ich elastyczność, mimo większej masy bolidów, sprawia, że samochody przyspieszają o wiele szybciej na każdym biegu.