18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Albo grubo, albo wcale...

hellbwoi • 2018-06-25, 03:27
Składanka dobra na odrobinę relaksu, 9 minut soczystych rajdowych dzwonów widzianych z wnętrza pojazdu.


~DMT

2018-06-25, 09:17
If in doubt - flat out... 8-)

mrerol

2018-06-25, 09:44
Ależ oni zapie**alają. I te polskie "oooooo o o oo oo kuuurrrwaaaa"

-_..........._-

2018-06-25, 10:07
Najbardziej mi się podobało w kontekście pozostałych filmów polskie "żyjemy!" po dachowaniu z prędkością może 5 km/h :D

Cz...........as

2018-06-25, 11:58
@up jak będziesz dachował przy 10 km/h to też w głowie przypomną Ci się obrazki z harda z samochodami startymi na asfalcie na kabriolety.

Mnie najbardziej rozbrajają kibice, j***ne tłuki stoją na środku drogi albo zaraz na "wylocie" z zakrętu. W razie wypadku będzie awantura do organizatorów że nie zabezpieczył... Jak sami nie myślą co im się może stać to mi ich nawet nie szkoda.

krzyks_11.0

2018-06-25, 12:35
Kto im dał prawo jazdy? :nie_znaju:

Jorgen88

2018-06-25, 13:26
odkąd w F1 wstawili te zj***ne V6 i te zj***ne turbiny to tylko WRC jest warte uwagi

Zimmerman

2018-06-25, 13:39
@up no racja, a jak się zwą te bolidy w górach? w 6:25, bo to ciekawe może być. A na pewno ciekawsze od f1

magicgarage

2018-06-25, 14:37
@ Jorgen88 A jakie masz dzisiaj silniki w WRC , 1.6 rzędowe cztery cylindry i moc nie przekraczającą 390 KM . W F1 z 1.6 wyciągają przynajmniej około 1000 KM

bocianoff

2018-06-25, 14:57
@magicarp

A na ch*j w rajdach więcej?

magicgarage

2018-06-25, 15:46
@up, bo na przykład w takim rallycroosie mają po 600 kucy

@bocianoff

Bo era rajdowej grupy B, przez wielu postrzegana jest jako najlepszy okres w dziejach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Świata . I tamte rajdówki miały właśnie około 600 KM

Bourbonable

2018-06-25, 17:18
ale trzeba miec nasrane we lbie....

BKKWK

2018-06-25, 17:53
magicgarage napisał/a:

@ Jorgen88 A jakie masz dzisiaj silniki w WRC , 1.6 rzędowe cztery cylindry i moc nie przekraczającą 390 KM . W F1 z 1.6 wyciągają przynajmniej około 1000 KM



Czasy silników o mocy 1000 KM minęły wraz z pierwszą erą turbo. Tegoroczne silniki osiągają ok. 750 KM, ale są dużo bardziej wydajne, niezawodne i oszczędne. Dodatkowo ich elastyczność, mimo większej masy bolidów, sprawia, że samochody przyspieszają o wiele szybciej na każdym biegu.