topic

A wy jak sie bawicie na imprezach

mateusos • 2018-08-03, 14:38
Mam nadzieje ze tak :lol:

woytasw

2018-08-03, 14:39
Nieźle ją wytarmosił!

~Velturałkę

2018-08-03, 14:48
Wszystko fajnie tylko zawsze mnie zastanawia jakim trzeba być zjebem aby takie coś nagrywać i wrzucać do neta...
No k***a dyskoteka jakaś w klubie, alkohol się leje, ludzie tańczą i szukają kogoś do r*chania a tu jakiś się znajduje co zamiast się zabawić to k***a nagrywa jak inni się bawią...

madasadas

2018-08-03, 14:49
Niestety nie mam takich duży cycków.

~Beny

2018-08-03, 14:50
'Cycolina' wersja współczesna.

cuurniprime

2018-08-03, 16:01
No niby fajnie ale filmik zyskał by na wartości [nomen omen] gdyby go ktoś kurewsko nie przeciągnął...

wiesnak66

2018-08-03, 19:22
Liv
dalej marzysz
czuję że nie jesteś kobietą a już na pewno odmładzasz się

spoons

2018-08-03, 20:20
Erutlev napisał/a:

Wszystko fajnie tylko zawsze mnie zastanawia jakim trzeba być zjebem aby takie coś nagrywać i wrzucać do neta...
No k***a dyskoteka jakaś w klubie, alkohol się leje, ludzie tańczą i szukają kogoś do r*chania a tu jakiś się znajduje co zamiast się zabawić to k***a nagrywa jak inni się bawią...




Bo nagrywanie i wrzucanie tego do neta to już dzisiaj kolejny element zabawy. Ludzie wstają i zasypiają z telefonem w łapie, nagrywają i robią zdjęcia wszystkiego. Dlaczego mieli by tego nie robić w klubie, gdy jakiś pojeb robi coś dziwnego z cyckami naj***nej dupy :D
Ja pie**ole, mam 32 lata i w ogóle mnie to nie dziwi.

kratalun

2018-08-04, 00:19
j mam 29 wale konia 8 x dziennie i jestem bezrobotnym, w sumie w pracy też tyle waliłem

WybrednyChuj

2018-08-04, 04:43
Są cycki - jest okejka. I dzięki za zamartwianie się o moje zabawy. Są w normie. Heh.

yurys

2018-08-04, 22:44
Przecież mleko jej się zważy