18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Planowana przerwa techniczna - sobota 23:00 (ok. 2h) info
topic

A ty jak lubisz przyćpać?

~Velture • 2017-11-19, 12:23
Chłopcy chyba mają już wprawę w ćpaniu bo na trzeźwo bym nie wpadł na taki debilizm...

:maryska:


Machol

2017-11-19, 18:18
@AleDlaczego tak się przypie**alasz?

Al...........go

2017-11-19, 18:25
Machol,

Bo mogę.

~Velture

2017-11-19, 18:25
FalconNam napisał/a:

Geniusz a nie debilizm, tylko za wcześnie drzwi otwarte


Nie no racja. Lepiej zrobić hasz komorę, zaj***ć tapicerkę dymem i spalić kilkanaście gramów na to niż wyjarać wspólnie jednego blanta poza samochodem.

szaman1991

2017-11-19, 19:04
Ale mam z was sk***ysyny beke :kawa: :kawa: :ja_pie**ole: :ja_pie**ole:

Vavato

2017-11-19, 19:09
AleDlaczego

Mam magistra z Biomechaniki, pracuję jako projektant przy urządzeniach mechanicznych, hydraulicznych, mam doświadczenie w automotive oraz white goods. Miałem okazję pracować przy projektach dla Skody, BMW, Porsche, Volvo, PSA. Zapewne brałem udział również w projektowaniu autobusu Volvo, którym codziennie dojeżdzasz do mamusi na kotleta, także nie mów mi k***a, że jestem szympansem bo spaliłem w życiu kilka blantów.

Powinieneś sam spróbować, bo masz wyraźnie spięte zwieracze odbytu. Wiem coś o tym, uczyłem się anatomii i widać ewidentnie, że stolec napiera Ci na pień mózgu.

ziembix

2017-11-19, 20:02
Jakim k***a cpaniu !?!?!??!? Ziolo pala

WielkiKrasnal

2017-11-19, 20:42
No ćpuny jedne oni po tej trawie tylko sie po mordach leją, krzyczą i syf ogólny robią po miastach to o pseudokiboli chodzi prawda?

FalconNam

2017-11-19, 21:58
Velture, czasami warto zaszaleć, by było co wspominać, monotonia to najgorsze co może w życiu być

-_..........._-

2017-11-20, 00:28