@Robajson
Stary, sam nie posiadam mieta ale nie wiem co to ma do tego ze teraz to jest straszny syf jak to jest auto okolo 10 letnie
Poza tym i tak bym chcial takiego jak na filmie, dywanik poloze i ani widu ani slychu po dziurach
rdzewieja czy nie to jedna bajka, pewnie polaczki kupily pod berlinem od jakiegos rodowitego niemca o nazwisku Abdullach mietka e200cdi po 2 wlascicielu super fure, a ze byl spawany z 2 albo i 3 to juz inna bajka, ot miala byc okazja a wyszlo jak zawsze
Mercedesy właśnie w takim stanie to owszem, są tanie jak barszcz. Jak chce się kupić zadbanego, to trzeba groszem rzucić. Niestety od 95 roku Mercedes ocynk dokłada jako opcję dodatkową, o czym rzadko kto wie i o blachę w tych autach trzeba bardzo dbać - wtedy nie ma problemu z rudą. Jak ktoś jeździ na myjnię raz na rok, nie robi zaprawek jak potrzeba, nie woskuje lakieru i nie zabezpiecza podwozia raz na jakiś czas, to ma tego efekty. W domu są 2 takie Mercedesy (przed i po-lift) i nie ma nawet śladu korozji (zrobione kilka małych zaprawek, a nie kilo szpachli) - po prostu regularnie są pucowane i zabezpieczane - koszt niewielki, a stan aut bardzo zadowalający (zdecydowanie się tym lepiej i wygodniej jeździ niż BMką 5 z analogicznej edycji).
A inna sprawa, że ten Merc ma co najmniej 12 lat, ale podejrzewam, że to początek edycji, więc trzeba jeszcze z 4 dołożyć. Wróble na niego srały, bo stał pod krzakiem i tyle Chłopaki odpicują i rzucą na allegro jako unfallfrei.