To nie jest wydech F1 (coś takiego nie istnieje) jest to przelotowy kompletny układ wydechowy w którym opór spalin jest maxymalnie zmniejszony dzięki czemu spaliny mają swobodne ujście, z każdego cylindra wychodzi osoby kolektor który dopiero potem łączy się z wydechem
Jak dla mnie dźwięk podłożony, silnik w mercedesie nie kręci się do 15-16 tyś obrotów jak w formule więc nie ma opcji żeby tak brzmiał.
@2x Up co ty pie**olisz za kacapoły. Jakby opor spalin miał być maxymalnie zmiejszony to nikt by nie ciagnał wydechu za samochod tylko na kolektorach by sie skończyło. a to kolektory zwykłe kolektory 8-1 rodzielonone na 2 rurki. Poza tym, nawet jest x pipe do wyrównania cisnien wiec mozna sie domyslac ze jest przelotowy. Wydech nie zmiejsza oporu spalin tylko jeszcze je powieksza (w rozsadnym zakresie) zeby mogły powstac zjawiska falowe.
@up skad wział? Wyspawał z kwasówki, spawarką, no albo z tytanu.
Jeśli na kolektorach by się skończyło to współczynnik mocy mógłby być niższy niż w wydechu przelotowym, tzw wolny wydech nie zawsze daje 100% mocy a często nawet ją zaniża... także ten wydech jest przerostem formy nad treścią, jest jak adidasy do garnitury, kompletne nieporozumienie i całkowite pozbawienie rasowości dźwięku Mercedesowskiej V12-ki
@up , ale skad Ty to wiesz. nie wyglada to na druciarstwo wiec podejrzewam, że ten wydech jest obliczony i zrobiony tak jak trzeba, nie jest zadnym przerostem ani adidasami.
Nonon kolego jak dla ciebie amg to zwykly samochod to spoko, jak dlamnie to zwykle amg brzmi lepiej o wiele. Polecam zobaczyc na youtube The Ultimate Mercedes C63 AMG Exhaust Tuning Video
Dla niecierpliwych od 1:47
Mercedes E-Klasse W211 raczej nie jest samochodem sportowym więc TEN wydech i TEN dźwięk jest dla mnie wiochą, przerostem formy nad treścią, z daleka krzyczy "łaaaa jaki jestem mocny !! łaaa jaki ze mnie sportowiec" to tak jakby pan Mirosław prezes zarządu polmozbytu biegał po osiedlu i krzyczał że jest najszybszy na 100m...
Ten wydech by bardziej pasował do Prelude, Integry albo innego japońskiego ścigacza a nie do dostojnej niemieckiej limuzyny która nigdy nie napinała się niepotrzebnie.
tak w ogóle Panowie to jest S klasa W220 model 600, nawet nie AMG (chyba że komuś chciało się bawić w zakładanie pokrywy silnika od gorszego modelu ), poliftingowa czyli wypuszczana końcówka 2002 do początku 2005, od przedliftingowej różni się światłami i biturbo co do wydechu dźwięk rzeczywiście wydaje się podłożony