Znalezionych wyników: 77

Posty z miesiąca:
Autor Wiadomość
  Temat: Dobrali się
_poison_

Odpowiedzi: 34
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2014-12-13, 22:34   Temat: Dobrali się
wiesniak w dresowozie!
  Temat: oszukać przeznaczenie nr. 58645 tir vs pociąg Poznań
cenius

Odpowiedzi: 40
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2014-12-04, 21:42   Temat: oszukać przeznaczenie nr. 58645 tir vs pociąg Poznań
Kutasem nr jeden okazał się dróżnik
kutasem nr 2 okazał się ten wiesniak pieszy, mógł machnąć że coś jedzie to kutas tylko zatrzymał sie jakby tuska zobaczył

kutasem nr 3 jest każdy kto się nie ogląda na przejazdach.
  Temat: Pijany Polak robi bydło w samolocie
milosciprzyjazn

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2014-12-02, 12:02   Temat: Pijany Polak robi bydło w samolocie
ToJeAmelinium napisał/a:
Czy naprawde pochodzenie wiesniaka ma jakies znaczenie? Czy pijany polski burak jest gorszy od pijanego amerykanskiego buraka lub irlandczyka?

Mysle, ze wystarczy powiedziec "Pijany wiesniak robi bydlo w samolocie".


A od cebuli to ty sie odpierdol. Cebula jest zajebista.

Haha, i to są kurwa podwójne standardy. Jak się gada o złodziejach to zawsze trzeba podkreślić że to czarnuch, jak o terrorystach to przecież trzeba uwzględnić że ciapak, bo inaczej hurr durr, ta pieprzona poprawność polityczna! Nauczcie się też trochę samokrytyki, zamiast jeździć tylko po innych
  Temat: Pijany Polak robi bydło w samolocie
ToJeAmelinium

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2014-11-30, 15:19   Temat: Pijany Polak robi bydło w samolocie
Czy naprawde pochodzenie wiesniaka ma jakies znaczenie? Czy pijany polski burak jest gorszy od pijanego amerykanskiego buraka lub irlandczyka?

Mysle, ze wystarczy powiedziec "Pijany wiesniak robi bydlo w samolocie".


A od cebuli to ty sie odpierdol. Cebula jest zajebista.
  Temat: Kibic walczy o nagrode
SSuper_pilaF

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2014-11-13, 14:18   Temat: Kibic walczy o nagrode
Velture napisał/a:
Ford f-150.... jakbym takiego wygrał to jeszcze tego samego dnia bym go sprzedał za 3/4 wartości aby się go pozbyć jak najszybciej.

O kurwa, nowobogacki wiesniak fan BMW z e36 :amused:
Cytat:
@ jefff
Wole starego golfa niz tego forda... :D
1.8t, po dobrym tuning, i z golfa4, wycisnalem 220km...

No na bank. Jakbys go wygral to by Ci wlochy w dupie sfajczylo od tego dreptania w miejscu. Wieswagena do porzadnego auta porownywac.. Wstyd. Ten F150 220km to nawet w najmniejszej wersji silnikowej nie ma :amused:
  Temat: Problem z BMW
Promek

Odpowiedzi: 46
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2014-11-10, 23:29   Temat: Problem z BMW
Wiesniak w bmw to i siano wozi
  Temat: Zamykanie okien
Taszar92

Odpowiedzi: 18
Wyświetleń:

PostForum: Czarne kawały   Wysłany: 2014-11-06, 13:19   Temat: Zamykanie okien
gdyby nie ten wiesniak to bys na obiad nie wpierdalał takich pysznych ziemniaczków ;p Smacznego
  Temat: Muzyka w Supermarkecie
Peter-Norivotset

Odpowiedzi: 40
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2014-11-02, 13:34   Temat: Muzyka w Supermarkecie
Jeany wiesniak, potem dziwota, ze nie zostawiaja sprzetow do testu w sklepoe, bo przyjdzie taki wiesniak(pewnie polak)
  Temat: szwabski sekret awansu
Adaxerek

Odpowiedzi: 18
Wyświetleń:

PostForum: Czarne kawały   Wysłany: 2014-07-09, 19:45   Temat: szwabski sekret awansu
Muller jebany wiesniak
  Temat: Zimna krew kierowcy autobusu SINDBAD- trasa Ostróda-Olsztyn.
xts

Odpowiedzi: 56
Wyświetleń:

PostForum: Inne czarności   Wysłany: 2014-07-08, 13:38   Temat: Zimna krew kierowcy autobusu SINDBAD- trasa Ostróda-Olsztyn.
dla pedałów co myślą, że wszyscy muszą zjeźdzać na pobocze, bo królewicz wiesniak wyprzedza:

jechałem wiele razy 7demką i mialem kilkanaście sytuacji, że wieśniek za mną mrugał światłami w jakimiś stuningowanym szrocie, żebym zjechał na pobocze ale ja widzialem tam rowerzyste albo traktor, a ten pedał nie.
  Temat: Zabawaa drewnianymi łyżkami ;]
krycholek1789

Odpowiedzi: 28
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2014-07-04, 11:18   Temat: Zabawaa drewnianymi łyżkami ;]
piotrmaceluch napisał/a:
ten czerwony koleś nie jest z Wrocka? Chyba z nim pracowałem kiedyś jako kelner :)


nie tyle co z wrocka ale we wrocku studiowalem i pracowalem jako kelner :D wiec calkiem mozliwe :-P

nobas napisał/a:
fake jak nic



sam jestes jak ten fejk, polecam masc na bol dupy :dupsko:

Krak napisał/a:


Zabawa czego????
Studenci, przyszła elyta yntelektualna......toż to zwykłe wieśniaki z podkarpackiego.



sam jestes jak ten wiesniak buraku z krakowa...zazdorscisz bo w twoim towarzystiwe nikt nawet minuty czasi nie chcialby spedzic :mrgreen: i nie obrazaj ludzi z podkarpacia bo to z dolnegoslaska ludzie i ich tez nie obrazaj wiec : :idzwchuj:
  Temat: Rozbite BMW
szogunek

Odpowiedzi: 52
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2014-06-05, 16:04   Temat: Rozbite BMW
Heh BMW LSW czyli Bardzo Majetny Wiesniak Lubiacy Swoja Wies ;]
  Temat: steve-o
Un_Nem

Odpowiedzi: 25
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2014-05-30, 04:56   Temat: steve-o
tak jest bimber i widac mu majtki. wiesniak
  Temat: GTA Katowice
kamuha

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń:

PostForum: Suchary   Wysłany: 2014-05-19, 23:43   Temat: GTA Katowice
Mercury001 napisał/a:
"W" jak wiocha. Zgadza się :-)


D jak dekiel.
S jak spierdolina.

ale przyznaje ze brudas z filmu to rasowy wiesniak
  Temat: Dramat subarzysty
rumunn95

Odpowiedzi: 43
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2014-03-16, 11:02   Temat: Dramat subarzysty
Pierdolony wiesniak !!
 
   Popularne tagi
projekt ancia  obtłuczenie  wdzowie  rozszerzona  lewusy  świerszczyki  grobbing  polskie tatry  jakub schiff  alabaster  nie umiejący jeździć  rpsja  bez koszulki
[ KWEJK ] [ JEB Z DZIDY ] [ WĄCHAM KSIĄŻKI ]