Znalezionych wyników: 108

Posty z miesiąca:
Autor Wiadomość
  Temat: Sadolowe opowieści [zbiorczy]
Daimler1916

Odpowiedzi: 3295
Wyświetleń:

PostForum: Inne czarności   Wysłany: 2015-03-30, 22:44   Temat: Sadolowe opowieści [zbiorczy]
Gdyby dzisiaj obsadzic na gornych stanowiskach takie osoby jak s.p Slawomir Opala,Dariusz Loranty czy Krzysztof Liedel to inaczej by dzisiaj Policja wygladala. Pozatym to co mowi Loranty to 100% prawda niestety. Na szkolkach nie masz juz cwiczen samoobrony jak sam o to nie zadbasz to nikt Ciebie tam tego nie nauczy. Pozatym te smieszne testy psychologiczne ktore mozna kupic na allegro przeciez takie rzeczy powinny byc tajne zeby jak najwieksza ilosc psycholi i debili eliminowac...

Zreszta polecam wszystkim zainteresowanym przeczytac ksiazke "Spowiedz Psa" Dariusza Lorantego tam wszystko jest napisane jak kiedys wygladala praca w Policji i jakie byly zasady przyjecia do niej.

A za wstawke wywiadu kolego Piwo leci.
  Temat: nowoczesność
nezumi

Odpowiedzi: 43
Wyświetleń:

PostForum: Absurdy dnia codziennego   Wysłany: 2015-03-29, 13:53   Temat: nowoczesność
Cytat:
"gdyby homosekualisci nie byli przesladowani, to nie bylo by parad rownosni" - za bycie rudym też się jest prześladowanym, a jakoś parad równości nie widzę.


szkoda ze debili nie przesladuja,a glupota jest powszechnie akceptowana przez spoleczenstwo. To widac patrzac stan dzisiejszej cywilizacji.

Cytat:
Skąd takie informacje ? . Ot na przykład w Grecji, chłopak, który w młodości "oddawał" się mężczyznom nie mógł pełnić funkcji publicznych.


no i ? oni tez moze nie byli idelani ale jakos nie czyta sie o paradach rownosci w tamtych czasach, a to bylo kiedys, dzisiaj powinnismy byc madrzejsi..

Cytat:
"przyrodzie jest sporo przykladow ze homoseksualizm byl, jest i bedzie elementem zycia" - jedyne przypadki homoseksualizmu w przyrodzie jakie znam to gwałty po wygranym pojedynku o przywództwo w stadzie (goryle i delfiny). U ludzie też to mamy w więzieniach.


.......

Czasami sie zastanawiam jakim cudem czlowiek dotarl do tego miejsca, mimo ze jestem ateista modle sie do Wszechswiata zeby ten wreszcie zresetowal zycie na tej planecie bo czlowiek to nieudany eksperyment. Mimo ze 80% populacji ludzi jest normalnych i chce tylko w spokoju zyc i sie rozwijac, pozostale 20% to debiile rozdaje karty i rzadzi ta wieksza grupa. Jak dla mnie niestety powinna spasc jakas asteroida i zaorac ta planete, jeszcze jest troche czasu zanim slonce sie wypali, moze do tego czasu natura stworzy jakis inteligentny gatunek.
  Temat: Piłkarz ze złamaniem otwartym kości udowej
Wieprzowinka

Odpowiedzi: 15
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2015-03-12, 11:20   Temat: Piłkarz ze złamaniem otwartym kości udowej
Juz wam wyjaśniam tempe chuje. Kiedys grało sie dla sportu. A dzisiaj dla kasy. Wielkie pieniądze, potężne ubezpieczenia i robią sie z ludzi pizdy
  Temat: Polska służba zdrowia
Rax

Odpowiedzi: 40
Wyświetleń:

PostForum: Absurdy dnia codziennego   Wysłany: 2015-03-02, 14:49   Temat: Polska służba zdrowia
@argen beka z ciebie, nie bede polemizowal bo nawet czytac ze zrozumieniem nie potrafisz, chyba w ogole nie umiesz i mama ci to wydukala mieszajac bigos z kartonu kolanem z plastiku
napomkne jedynie ze z tymi 100 latami chodzilo o leki, bo w takim kontekscie jest caly post, a ty o samolotach :D co za baran kurwa... dawaj dawaj rozpisuj sie, bedzie wiecej beki z ciebie przy wieczornych piwkach z innymi doktorami ;)

co do ciebie Piotrze, nie podales ani jednego merytorycznego kontrargumentu :D "widziales kiedys nowotwor?" :D
poza tym polowa "nie do konca" i nawet nie mam z czym polemizowac

twoim glownym problemem jest opieranie sie na dzisiejszej podrecznikowej medycynie, moze gdybys sie chociaz otworzyl (nie od razu przyjmowal) na alternatywne podejscia, moze bys sie czegos nauczyl

nie zastanawialo cie nigdy dlaczego wszyscy odkrywcy naukowych rewolucji w walce z rakiem opartych o diete i nature zazwyczaj byli nachodzeni przez 'panstwo', ich labolatoria niszczone, dokumentacje konfiskowane, a ich samych oskarzano o szkodzenie pacjentom mimo zawsze bliskiej 100% skutecznosci wyleczen?
pewnie nawet nigdy nie slyszales, w swoich ksiazeczkach tez o tym nie przeczytasz, ani na czubku swojego zadartego do gory noska

p.s. przy okazji mi sie przypomnialo - dziadek napierdalal wode i jaral cale ale to kurwa cale zycie, prawdziwy slowianin spod Wilna, zmarl w wieku, w sumie nie wiadomo bo przed wojna to byla litwa a po wojnie bialorus i chuj dokumnety strzelil, tak czy inaczej byl kolo 80, zmarl tydzien po udarze, jedyne slowo jakie potrafil powiedziec to solidne polskie 'kurwa', nie smieje sie, ale milo to wspominam, poza tym to jest kurwa sadistic iks de, niezlomy do konca zyl jak gdyby nigdy nic... a raka zadnego
babcia tak samo wodeczka razcej w normie, ale jarala jak smok... myslicie ze kiedykolwiek miala kaszel palacza? :D (i pamietajcie: "kaszel palacza nie dotyczy jedynie osob palacych - ale rowniez tych ktorzy palenie rzucily" - tak sie zwieksza rynek docelowy) myslicie ze umarla na raka?
jasne, ale na raka jelita, dolnego odcinka, najpierw nie moga nic zjesc bo wszystko wymiotowala, no to operacja rurka do brzucha i do konca zycia, niecaly rok, jadla ze strzykawki, chemia ją zabila
moze gdybym wtedy wiedzial to co wiem dzisiaj, moze nie musialbym przytaczac jej przykladu

ciekawym jest ze tyle starszych osob walilo cale zycie wode i jaralo szlugi, a umieraja dzisiaj nie na raka, a jezeli juz to nie watroby czy pluc, a tak wielu mlodych dzisiaj zachorowuje na raka milo ze ani nie pija (jedno piwo to nie piwo) ani nie pala (nie zwalajcie na bierne)
follow the money, biczys
  Temat: Nawiedzona szafa zaatakowała słuchaczy Radia Maryja
Jestem Wojtkiem

Odpowiedzi: 18
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2015-02-24, 01:26   Temat: Nawiedzona szafa zaatakowała słuchaczy Radia Maryja
Ogladalem kiedys za dzieciaka ten program. Konkretnie odcinek o dzieciaku który "przywoluje wode". Gdy siedzial w jakims pomieszczeniu SAM to na suficie pojawiala sie woda/mokre plamy. O ile dobrze pamietam o tym dziecku byly 2 odcinki. Po pierwszym czekalem z zaciekawieniem na kolejny - i wyszlo co mialo wyjsc. Pod ukryta kamera dzieciak wyciaga z kieszeni strzykawke z wodą i nakurwia po suficie :lol:
Nie rozumiem na chuj emitowali takie odcinki do dzisiaj :roll:
  Temat: Taka tam moja gra
NemesisCaine

Odpowiedzi: 76
Wyświetleń:

PostForum: Inne czarności   Wysłany: 2015-02-08, 11:39   Temat: Taka tam moja gra
Akurat bardzo sie tym interesuje. Nie wiem czy kiedys widziales Euphoria 3d? Zrobilo na mnie ogromne wrazenie. Gratuluje wytrwalosci, bo mnie szlag trafia przy wazeniu vertex'ow, jak robie postacie. O kodowaniu nawet nie mysle. Pozdro i powodzenia.


MidasPL napisał/a:
A co do filmiku, to robisz grę czy silnik graficzny? Bo mnie uczyli, że "Jak robimy silnik, to nie robimy gry, a jak robimy grę, to nie silnik." oraz "Nie ma po co bawić się w silnik kiedy jest tyle dostępnych na rynku .".


A czasem nie rozwija sie tych dwoch czesci jednoczesnie? Dzisiaj to tak szybko zasuwa, ze jak skonczysz, to mozesz zaczac pisac od nowa. Ktos pracuje nad silnikiem, ktos inny nad gra. Jak jestes dobry, to mozesz sprobowac to wszystko zrobic sam. Kiedys tak bylo. Zalezy od wielkosci projektu.
  Temat: Tajemnice przeciętnych kobiet
qlaudia

Odpowiedzi: 40
Wyświetleń:

PostForum: Absurdy dnia codziennego   Wysłany: 2015-02-08, 08:38   Temat: Tajemnice przeciętnych kobiet
Przeglądająć fora na o2 natrafiłam na taki o to temacik:

''Do czego byście się nikomu nigdy nie przyznały''


Niektóre posty brzmią naprawdę sadystycznie.

Cytat:
Do czego NIGDY, NIGDY, NIGDY się NIKOMU nie przyznam.

W liceum przez 3 lata (od drugiej klasy do matury) byłam w związku sponsorowanym.

Moi starzy myśleli, że wynajmuję stancję z koleżanką a tymczasem miałam samodzielne mieszkanie wynajmowane dla mnie przez mojego o 25 lat starszego sponsora. pechowiec.gif

O tyle bardziej jest to krępujące, że nie był to ZWYKŁY związek, gdzie facet wpadał na bzykano i dawał kase na utrzymanie... koleś uwielbiał klimaty bdsm i samego sexu bylo raczej mało.

Byłam jego małą suczką, która On tresował.
Wiązał, kneblował, chłostał, zaczepiał klipsy na sutkach, cipce... czasem same... czasem z ciężarkami.

W jego obecnosci musiałam nosic obrózkę, byc w bieliźnie albo nago, chodzic na czworaka... pic i jeść z miseczki.

Jak byłam "niegrzeczna" pechowiec.gif to wcierał mi pieprz kajeński w c*pkę.
Albo robił lewatywę i kazał krążyć na czworaka po pokoju dopóki nie pozwoli mi sie wypróżnić... czasem nawet z 20-30 minut aż zaczynałam błagac o litość.

Pamietam, że raz mu za cos konkretnie podpadłam to tak mi złoił dupsko trzcinką, że miałam całe pośladki i uda w krwawych wybroczynach. Żeby tego było mało wcisnał mi wibrujące jajko w pupę i tak posłał do szkoły... pamietam, że miałam tego dnia klasówke z historii i tak mnie pupa bolała, że ledwo w ławce wysiedziałam.

Różne rzeczy ze mną wyprawiał. W niektóre byście nie uwierzyli.

A ja gówniara widziałam tylko kesz, który mi dawał ... a dawał naprawdę dużo bo po 2-3 tysiące i nie musialam płacić za mieszkanie ani żarcie bo mi regularnie uzupełniał lodówkę... A było to dobrych kilka late temu więc to było naprawde sporo kasy!!

Jeszcze wmawiałam sobie, że to co robimy jest interesujące. I czułam sie taka dojrzała i uświadomiona wśród koleżanek, które się podniecały bo je chłopak przez bluzkę za cycek złapał.

Oczywiście nikt nie wiedział.
Kolezanki myślały, ze rodzice mi mieszkanie wynajmują.
Rodzice, że to mieszkanie koleżanki i ona mi podnajmuje pokój (bo dawali mi tyle, że nawet na 1/4 czynszu, by mi nie wystarczyło).
On jak przyjezdzał to się zapowiadał telefonicznie więc nie było wpadek. Sąsiedzi myśleli, ze to mój tato. usmiech.gif

Generalnie PO sesjach był zaj**iście miły, symatyczny i dowcipny.
W życiu byście nie powiedzieli co wyprawia.
Miał wieloletnią żonę i dwójke dzieci.
Najstarszy syn był w moim wieku.

Przez cały nasz "związek" pozostałam dziewica waginalną.
Cnotę straciłam już po zakończeniu tej znajomosci.

To moja największa i najmroczniejsza tajemnieca.
Jakby ktoś się dowiedział tobym się chyba zabiła.

@@@

Juz tu kiedys pisalam, ale nie moge sie znalezc. Mam nowe "obrzydlistwa" ale juz stare jak dla mnie.
$ mam taka teorie, ze kazde zwierze mozna masturbowac, masturnbowalam juz psy, suki, koty, chomika i wogole wiem ze kazde lubi byc tam pocierane, a pozniej jak sie do mnie lasi hehehe, i ja jestem ukochana pani , nawet gdy zwierze jest nie moje
$ biore psychotropy i jak sie napije to rzucam sie na kazdego
$ mialam w zyciu 15 facetow
$ nie uprawiam sexu juz od 7 miesiecy i cierpie, ale wiem ze mi nie wolno teraz
$ czuje pociag do czlonkow rodziny
$ chce kiedys jakiemus facetowi zrobic krzywde, zwiazac go i pociac nozem , tak zeby plakal
$ bylam dzifka przchodzaca z rak do rak u oblesnych facetow ale tylko przez kilka miesiecy, sprawialo mi to przyjemnosc niesamowita
$ uwazam sie za lepsza od innych, i gdybym miala taka wladze zabilabym wiele pienych kobiet
K**wa mialam takie dobre bo myslalam od kilku dni i mi sie wszystko zapomnilo , innym razem.

@@@

1- jem swoje gile
2- kocham sie masturbowac przy pornosach najlepiej jak moj chlopak jest w 2 pokoju
3 - sprawdzam poczte mojego chlopaka
4 calowalam sie z koleznkami
5- mam manie na punkcie wachania swojego chlopa
6- wyciskanie syfow
7-haha czasem jak moj chlopak wychodzi to przebieram sie w jego ciuchy
8- kocham udawac przed swoim chlopakiem ze nie mam ochoty na sex , pozniej go przytulam i czekam az jest wk**wiony i bierze mnie na sile
9. jaralam .. bralam extasy
duzo tego jest

@@@

- jem gile próbowałam przestać, ale to już jakiś tik
- całowałam się i macałam z moją aktualną przyjaciółką, nawet przez długi czas chciałam z nią być, na szczęście przerzuciłam się na facetów
- lubię dawać d**y byle komu, byleby wyglądał jak człowiek
- dałabym d**y za kasę, kiedyś nawet jak ktoś chciał mnie przelecieć, to naciągałam go na kilkadziesiąt złotych jezyk.gif ale niestety odpuszczałam ;p
- lubię zoofilię i pedofilię
- jak byłam młodsza, nastawiałam tyłek psu, żeby mnie przeleciał jezyk.gif
- podniecam się molestując genitalia mojego kota jezyk.gif
- byłam w środowisku wampirystycznym i aktywnie brałam w tym udział, byłam uzależniona od krwi
- w mniej więcej tym samym czasie uzależniłam się od środków uspokajających
- przez 3 lata się cięłam, teraz też czasami się zdarzy, choć bardzo rzadko
Ze dlubie w nosie codziennie i zjadam zawartosc
nie lubie sie myć
uważam ze jestem beznadziejna
masturbuje sie szczotka do włosów
kiedys nasikalam na klatce, a sasiedzi mysleli ze to takiego jednego pies sika i go wywalili z mieszkania po napisaniu skargi do administracji


Perełki od facetów też się zdarzają:

Cytat:
+ jak bylem maly (~5 lat) to ze swoimi kuzynami walilismy sobie konie, nie jestem gejem ale wtedy bylismy ciekawi. Wszystko sie wydalo i byl ochrzan u starych - dzis juz chyba nikt tego nie pamieta albo nie chce pamietac. Do tego pamietam ze wtedy jeden moj kuzyn robil wszystkim lody, bo reszta sie tego brzydzila
+ wielokrotnie lizalem sie i macalem z dziewczyna mojego kuzyna po pijaku, gdy ze soba byli. Jak zerwali ze soba po ok. 2 latach bycia ze soba to sie z nia spotkalem u mnie, lizalismy sie i pozniej zrobila mi loda, a ja ja palcowalem i masowalem po odbycie. Pozniej spuscilem jej sie na cycki
+czesto jak jestem u kuzyna to przeszkujuje jego pralke i kosz na bielizne w poszukiwaniu zuzytej bielizny swojej cioci. 2 razy walilem sobie wachajac jej majtki, w tym jedne byly z podpaska pokryta jakas ciemnozolta wydzielina (ciocia ma 41 lat). Raz jak u niego nocowalem to przeszukalem jej szuflade z bielizna, znalazlem stringi, ktore nastepnie przemycilem do kibla i walilem w nie konia.
+zawsze masturbuje sie do pornoli, pozniej przelaczam na zdjecie znanej mi kolezanki i przy niej dochodze
+wielokrotnie walilem sobie konia do kamerki, fantazjuje o starszych paniach
+kiedys dalem swojemu psu kutasa do polizania, nie bylo to jednak fajne i wiecej juz tego nie zrobilem
+fantazjuje o swojej cioci i o kuzynce, wczesniej fantazjowalem o nauczycielce z gimnazjum - rozwazalem nawet opcje spytania jej wprost o sex
+raz wsadzilem sobie palec w odbyt podczas kapieli ale bylo to bolesne i ch*jowe
+kiedys nad jeziorem siedzialem na lezaku w kapielowkach, a wspomniana kilkakrotnie wczesniej ciocia lezala naprzeciwko mnie na materacu w stroju. Miala cycki na wierzchu a mi ustal wiec wyjalem go z majtek i byl na wierzchu miedzy nogami, mozna go bylo zobaczyc tylko bedac z nim "twarza w twarz" wiec mysle ze ciotka go widziala i mnie to kreci
+czesto posuwalem siodelko od rowerka stacjonarnego, na ktorym pozniej jezdzilem (po wytraciu oczywiscie)
+posuwam tez umywalke czasami
+uwazam ze mam duzego kutasa (17 cm) i czesto przygladam mu sie przed lustrem i naprezam go
+ogolilem sobie ostatnio wlosy lonowe golarka elektyczna (przyrzadem do zgalania baczkow)
+lizalem sie z dziewczyna w trakcie jak robila mi loda (wyjalem na chwile) i czulem smak swojego ch*ja, ale mi to nie przeszkadzalo
+lizalem sie z 2 kolezankami na imprezie po kolei
+wiele razy walilem sobie konia w samochodzie na parkingu, wale tez konia we wszystkich miejscach gdzie jestem na wypoczynku (jakis pensonat lub hotel)
+nagrywalem sie kamera jak biegam nagi z erekcja
+probowalem sobie zrobic loda i gdybym dosiegnal to bym zrobil
+czasami walilem w nocy konia jak matka spala w pokoju obok i spuszczalem sie w skarpetke, ktora nazajutrz wyrzucalem do kosza

@@@

Jak miałem 8 lat ukradłem 4 opakowania zapałek z supersamu "społem". Nie złapali mnie.
W tym samym wieku ukradłem mamie w pracy 100 000zł (dzisiaj 10zł) i kupiłem piórnik do szkoły.
Swój pierwszy raz z chłopakiem przeżyłem w wieku 19 lat z przypadkowo poznanym facetem w internecie.
Codziennie marszczę freda oglądając filmiki na ikstjubie.
Fantazjuję o zbiorowym gwałcie dokonanym na mnie przez grupę kilkunastu dresiarzy albo kiboli...
Obmacywałem swojego kuzyna kiedy spał... (do niczego więcej nie doszło, bo się obudził ale nie zorientował).
Ślinię się na widok każdego chłopaka...
Spałem kilka razy z chłopakiem (biseksem) mojej koleżanki w czasie gdy ona była w pokoju obok. Nie mam wyrzutów sumienia.
Waliłem konia na korytarzu w szkole językowej.
Aaa i najważniejsze - nikomu nie powiem, że jestem gejem
Jak mi się coś przypomni, to jeszcze napiszę



Ogólnie w 70% pojawia sie motyw dłubania w nosie i zjadania gili. :idzwchuj:
bardzo często wykorzystanie psa do orala, nawet przy pomocy kiełbasy.
:lodowka:

Pewien procent pewnie jest wyimaginowany, ale powtarzające sie elementy dają do myślenia... Dość wciągająca lektura...
A teraz pomyśl sobie, że to może być Twoja siostra, dziewczyna, żona, kuzynka, czy koleżanka z klasy.
:badyl:

źródło
"Kafeteria"
  Temat: Szczepienia
voidinfinity

Odpowiedzi: 78
Wyświetleń:

PostForum: Czarne fotki   Wysłany: 2015-01-31, 00:11   Temat: Szczepienia
lapps napisał/a:


1) przykladow konkretnych nie ma bo nie wzielismy tych szczepionek jako panstwo(cale szczescie), ale po fakcie poszla ogolna opinia, ze te szczepionki byly gowno warte i jedynie co wywolywaly dzialania niepozadane

2)tak te choroby istnialy dawniej i ludzie na nie umierali ale mimo, ze te chroboy byly odkrywane na przestrzeni setek ostatnich lat, to obsewuje sie staly wzrost zachorowan i smierci od tzw chorob cywilizacyjnych, ktore jak slusznie napisales moga wynikac ze stylu zycia, ale jak jebniesz na wylew spowodowany szczepionka czy zachorujesz juz na ten autyzm powiedzmy, to moga ci podac 1000 innych powodow zachorowan, bo "przeciez minister zdrowia zatwierdzil te szczepionki wiec to na pewno wina jakiegos patogenu u pacjenta", a jak z ministrami bywa to kazdy wie...
ale ty z drugiej strony uwazasz, ze to na pewno nie wina szczepionki bo lekarze wiedza co robia(chuj, ze wiekszosc lekarzy moze uwazac co innego, ale odpowiednie osoby w lape dostaly)
biorac pod uwage, ze dorosly czlowiek nie ma prawa nawet posiadac marihuany bo szkodliwa, a kazde dziecko moze sobie kupic nieskonczone dawki koli czy napojow energetycznych, ktore jest latwiej przedawkowac niz marihuane, powoduja taki sam rodzaj uzaleznienia i krzywdza nasz organizm bardziej niz jedzona marihuana na przyklad...
i to samo z aspiryna czy innym chujstwem. nigdy takich gowien nie bralem osobiscie, ale udalo mi sie zaobserwowac, ze osoby, ktore najczesciej biora to gowno, najczesciej narzekaja, ze je glowa boli...
ja rozumiem ufac znajomemu sprawdzonemu lekarzowi, ale obcym juz bym nie ufal zwlaszcza, ze 80-90% lekarzy na wiekszosc objaw chorobowych przepisze ci ten sam antybiotyk, majac w dupie czy ci pomoze. kiedys sie leczylem antybiotykami to chorowalem kilka razy w ciagu zimy, przestalem, przemeczylem sie 2-3 razy i mam spokoj...

medycyna to jest dzisiaj biznes taki sam jak walentynki czy sprzedawanie dywanow na targu w turcji. a ta grafika jest oplacona przez koncerny farmaceutyczne, zeby wywolac spoleczna akceptacje na przymusowe szczepienia sprzedawane za ponad 500% wartosci produktu(czasem grubo ponad). w skrocie: dac skorumpowanemu poslowi prawo decydowania o twoim zdrowiu i portfelu...

@Hangman108
a na ktorych ty sie naukowcow powolujesz?? tych co produkuja szczepionki dla Bayer AG, ktory 70 lat temu nazywalo sie I G Farben i bylo wspolodopowiedzialne za masowe mordowanie naszych rodakow przy uzyciu roznego rodzaju chemii??


Czyli reasumując.

Mimo, że szkodliwość szczepionek to tylko domysły, to jednak lepiej jest wierzyć w teorie spiskowe, że koncerny farmaceutyczne nas trujo.

To ma sens :krejzi:

Mimo, że dowód na znaczenie szczepień widać gołym okiem po tym co się właśnie dzieje w USA, gdzie takie jełopy jak wy przestały się szczepić, bo trujo kurwa.

Ale wiecie co - nie szczepcie się. Selekcja naturalna czuwa.
  Temat: Szczepienia
lapps

Odpowiedzi: 78
Wyświetleń:

PostForum: Czarne fotki   Wysłany: 2015-01-30, 15:51   Temat: Szczepienia
Ratilt napisał/a:


Tu się zgadzam, tak samo jak z corocznymi szczepieniami przeciwko grypie. Nie warto




Przykład konkretny poproszę (i to nie znajomy szwagra kumpla koleżanki od strony ciotki babci siostrzeńca), bo póki co nie spotkałem się z nikim komu po szczepieniu odpalił by się autyzm oprócz osób co krzyczą o tym jak bardzo się takiej sytuacji boją




Smog w zakopanym przekraczający 5x normy, paczka szlugów dziennie czy inne "inhalacje" jak wszczykiwanie marihuanen, tłuste żarcie, dużo żarcia, stres... ale nie, czekaj, przyczyną raka płuc i nadciśnienia to na pewno szczepionki!
:lodowka:
A popatrz na jeszcze jedno - diagnostyka. W XII wieku chłop szedł przez pole i umarł. Nie przebiła go strzała, nie zaciupał bandyta, nie zagryzły wilki - "umarł to umarł, na chuj drążyć temat". Diagnoza "śmierć", albo "Bóg tak chciał". Dzisiaj zdiagnozowano by wylew, udar, odwodnienie, zatrucie, rak, sraczka czy jakaś choroba wywołana wirusami. Żadna z tych chorób nie jest niczym nowym co się pojawiło w XX wieku. Wcześniej jak jakiś gruby hrabia umarł sapiąc i dysząc po przejściu 3ch stopni to nikt nie myślał że to przez miażdżycę. "Sapał straszebnie, musi to morowe powietrze". A jak myślisz, jak jest w tych południowoamerykańskich plemionach? Ktoś tam robi sekcję zwłok i bada przyczyny śmierci? Nie. "Stary już był, 50 lat miał to i umarło mu się". A właśnie, jaka tam jest średnia wieku pomyśl jeszcze, ile dzieci przeżywa 1 rok życia a ile dożywa do pełnoletności? Odpowiedz na te pytania i zastanów się co w tym porównaniu wychodzi lepiej



A kto ma kurwa znać się lepiej na medycynie od nas jak nie lekarze?! Ano chyba że mamy do czynienia z "ekspertem" - im mniej wiem, tym więcej (myślę że) wiem, racja? :roll:
Jak chcesz się dowiedzieć czegoś o seksie to pewnie idziesz po poradę do prawiczka, tak?


1) przykladow konkretnych nie ma bo nie wzielismy tych szczepionek jako panstwo(cale szczescie), ale po fakcie poszla ogolna opinia, ze te szczepionki byly gowno warte i jedynie co wywolywaly dzialania niepozadane

2)tak te choroby istnialy dawniej i ludzie na nie umierali ale mimo, ze te chroboy byly odkrywane na przestrzeni setek ostatnich lat, to obsewuje sie staly wzrost zachorowan i smierci od tzw chorob cywilizacyjnych, ktore jak slusznie napisales moga wynikac ze stylu zycia, ale jak jebniesz na wylew spowodowany szczepionka czy zachorujesz juz na ten autyzm powiedzmy, to moga ci podac 1000 innych powodow zachorowan, bo "przeciez minister zdrowia zatwierdzil te szczepionki wiec to na pewno wina jakiegos patogenu u pacjenta", a jak z ministrami bywa to kazdy wie...
ale ty z drugiej strony uwazasz, ze to na pewno nie wina szczepionki bo lekarze wiedza co robia(chuj, ze wiekszosc lekarzy moze uwazac co innego, ale odpowiednie osoby w lape dostaly)
biorac pod uwage, ze dorosly czlowiek nie ma prawa nawet posiadac marihuany bo szkodliwa, a kazde dziecko moze sobie kupic nieskonczone dawki koli czy napojow energetycznych, ktore jest latwiej przedawkowac niz marihuane, powoduja taki sam rodzaj uzaleznienia i krzywdza nasz organizm bardziej niz jedzona marihuana na przyklad...
i to samo z aspiryna czy innym chujstwem. nigdy takich gowien nie bralem osobiscie, ale udalo mi sie zaobserwowac, ze osoby, ktore najczesciej biora to gowno, najczesciej narzekaja, ze je glowa boli...
ja rozumiem ufac znajomemu sprawdzonemu lekarzowi, ale obcym juz bym nie ufal zwlaszcza, ze 80-90% lekarzy na wiekszosc objaw chorobowych przepisze ci ten sam antybiotyk, majac w dupie czy ci pomoze. kiedys sie leczylem antybiotykami to chorowalem kilka razy w ciagu zimy, przestalem, przemeczylem sie 2-3 razy i mam spokoj...

medycyna to jest dzisiaj biznes taki sam jak walentynki czy sprzedawanie dywanow na targu w turcji. a ta grafika jest oplacona przez koncerny farmaceutyczne, zeby wywolac spoleczna akceptacje na przymusowe szczepienia sprzedawane za ponad 500% wartosci produktu(czasem grubo ponad). w skrocie: dac skorumpowanemu poslowi prawo decydowania o twoim zdrowiu i portfelu...

@Hangman108
a na ktorych ty sie naukowcow powolujesz?? tych co produkuja szczepionki dla Bayer AG, ktory 70 lat temu nazywalo sie I G Farben i bylo wspolodopowiedzialne za masowe mordowanie naszych rodakow przy uzyciu roznego rodzaju chemii??
  Temat: Murzyńskie tańce godowe
Grindguts

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2015-01-15, 23:22   Temat: Murzyńskie tańce godowe
ToJeAmelinium napisał/a:
No i przez wplywy takiej murzynskiej zwierzyny nasza piekna europejska kultura upada. Kiedys mlodzi tanczyli walca wiedenskiego, dzisiaj wyginaja sie jak murzynska zwierzyna w rytmach umcy umcy. Wszystko przez czarnych. Murzynska "kultura" ma zbyt duzy wplyw na mlodych ludzi.


rozumiem, że ty tańczysz tego walca wiedenskiego







frajerze
  Temat: Murzyńskie tańce godowe
ToJeAmelinium

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2015-01-15, 14:14   Temat: Murzyńskie tańce godowe
No i przez wplywy takiej murzynskiej zwierzyny nasza piekna europejska kultura upada. Kiedys mlodzi tanczyli walca wiedenskiego, dzisiaj wyginaja sie jak murzynska zwierzyna w rytmach umcy umcy. Wszystko przez czarnych. Murzynska "kultura" ma zbyt duzy wplyw na mlodych ludzi.
  Temat: Złodziejaszki
saves

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2014-12-23, 20:21   Temat: Złodziejaszki
Urynoterapeuta napisał/a:
@saves haha to wez tak sam zrob, co goscia ktory pracuje w zabce czy biedronce to obchodzi ? a tym bardziej wlasciciela sklepu. Najwiecej do powiedzenia maja ci ktorym rodzice kupili kompy, internet i w ogole zyja na krzywy ryj, taki MOPS to tylko pijusow wspiera. Ale kto wie, moze kiedys tych mądralińskich bieda tez przycisnie, wiec zanim umrzecie z glodu obetnijcie sobie palce co by nie krasc. Winni są ci przez których młodzi ludzie są zmuszeni do kradzenia puszek z żarciem. Głodnemu nie dawać ryby, głodnemu dać wędkę (ale u nas dostać można ale jedynie wędką po głowie).


Chłopie, gdy byłem w jego wieku, to butelki po krzakach zbierałem, makulaturę do skupu nosiłem i ołów ze starych kabli wytapiałem. To wszystko dawało kasę na drobiazgi. Gdyby ojciec się dowiedział, ze coś w sklepie ukradłem, to dzisiaj jeździłbym na wózku, bo by mi nogi z dupy powyrywał.
  Temat: Płacz okradanych przez piratów.
dylek

Odpowiedzi: 51
Wyświetleń:

PostForum: Absurdy dnia codziennego   Wysłany: 2014-12-05, 19:47   Temat: Płacz okradanych przez piratów.
Jak to kiedys ladnie powiedzial Nergal z Behemotha.

"wole zeby ludzie sciagneli nasza muzyke z siecia ale nas sluchali i chodzili na koncerty niz nas nie znali"


I taka jest prawda! sam duzooo plyt sciagnalem z internetu niestety z powodow finansowych jednak gdy tylko mialem pieniadze staralem sie kupic oryginal.

Zreszta zyjemy dzisiaj w erze YouTube gdzie artysci za darmo udostepniaja do posluchania swojej muzki.

Pozdrawiam!
  Temat: Przygody z PKP
mhopjr

Odpowiedzi: 24
Wyświetleń:

PostForum: Absurdy dnia codziennego   Wysłany: 2014-11-18, 21:48   Temat: Przygody z PKP
Oto historia jednego z moich członków rodziny jaką ostatnio przeżył na dworcu pkp, a konkretniej przy kasach biletowych.
Jest to bezpośrednia relacja jaką dostałem w mailu, także pisownia zachowana oryginalna. 100% autentyk
(+18 ze względu na wulgaryzmy trolololo)

Polecam przeczytać!

Kurwa mac co to jest za popierdolony kraj. Kupowalem bilet na jutrzejszy ekspres do warszawy. Stoi na nim jak chuj ze przyjazd do stolnicy o 12.15. Cos jednak kazalo sprawdzic w internecie czy wszystko ok. A tam 3x"!" I ostrzezenia o mozliwych opoznieniach ale bez podania ile koga trwac. Dymam wiec dzisiaj do kasy zapytac o rzeczywisty czas przejazdu. A ta kurwa w kasie mi mowi ze jesli pociag jedzie przez Ilawe to mam sobie doliczyc 120-130 minut opoznienia bo most jest w remoncie. Pytam czemu nie informuja i podaja na bilecie co innego. A ona na to ze: nie pytalem, ze pisza w prasie i w internecie i ze skoro kupowalem wczesniej to moze przyczyna byla nieznana. Pytam od kiedy most w remoncie a ona mi mowi ze ta linia jest caly czas w remoncie i od dwoch lat sa opoznienia i czemu ja krzycze na nia. Kurwa. Zalamka. Nie dosc ze przez te ich antyterorystyczne szyby i interkont z epoki gierka nic nie slychac to jeszcze taka pizda ma czelnosc wciskac kit. A za chwile czytam ze pkp wpierdala miliardybi beda tablice elektroniczne informujace o odjazdach. Super. Pendolino stoi w polu. W kasach siedza debile. Pociagi kursuja kurwa jak chca a ty czlowieku plac podatki. Ide na pks. A tam napisane ze kasa od 9. Super. Rano sie spi a nie chodzi po dworcach. I ciekawe czy samolot poczeka. Latwiej dokeciec gdziekolwiek niz dostac sie do tej pierdolonej w dupe stolicy
-----------------------
koniec maila pierwszego, mail drugi
-----------------------
nie jest łatwo oddac bilet na pkp.o ile jeszcze w kasie inter city nauczony doswiadczeniem mialem dowod zakupu karta visa oraz sama karte i jedynie 5 minutowa awantura byla konieczna to w skm nie poszło łatwo bilet na ekspres pani durna chciala przyjac pod warunkiem ze potraci mi 5 %.taaaaaki chuj jak ja dam sobie cos potracic.wytlumaczylem jej ze to jej wina bo nie uprzedzila o spoznieniu na co ona durna do kwadratu mowi ze przyciega zee dopiero dwa tygodnie temu dostali instrukcje o koniecznosci uprzedzania pasazerow o remoncie.na co ja jej pokazuje ze bilet dopiero co kupiony.kopara jej opadla bo sama sie zorientowala ze chyba z tym sciemnianiem przesadzila i z nadzieja w glosie zapytala czy mam karte kredytowa a nadzieja dotyczyla odpowwiedzi negatywnej.gdy sie rozczarowala z bazyliszkowata zlosliwoscia powiedziala ze ona tu w tym kajeciku nie widzi dowodu zakupu a bez tego ni chu chu ni chu chu chuja pana....a poniewaz ze zdzirami juz to przerabialem kiedys to wyciagam jej potwierdzenie...ze smutkiem zrobila mi zwrot na karte...w skm to mozna szybko ale dojechac wbrew nazwie tylko zejsc...tam mialem drobne do zwrotu za dojazd do gdyni ...16 zeta i 10 gr...niby gowno..ale RULES...baba mowi ze zwrotow w skm nie ma...i tu sie kurwa zrobilem..bo pytam z czego to wynika..a ona ze z przepisu...bo bilet jet faktura VAT i nie mozna zwrocic .../ciekawa koncepcja.../i poprosilem o wskazanie przepisu...hm...baba spojrzala jak na ciula i poszla sobie po przepisy..nie bylo jej 12 minut...kolejka rosla...pociag do gdyni zdaje sie spierdolil w miedzyczasie coniektorym..a ta franca przyniosla wyswiechtany zbior kartek A4 spietych w segregatorze ktory samoczynnie otwieral sie na rozdziale :"zwroty i reklamacje"..a tam pelno durnych maczkiem przepisow ze jak to to tamto a jak tamto to sramto a jak sramto to to a jak nie to to patrz na tamto...i podkreslone only reklamacje.mowie dziwce ze skladam reklamacje .grzecznie poprosilem ja o dlugopis i dala mi formularz.wyjebalem list do dyra w ktorym ujalem literacko ze mam go za szefa zlodziejskich skurwysynow i prosze o moje 16.10.oddalem babie na co ona przyjebala 5 pieczatek i schowala do szuflady.mowie czy dostane poitwierdzenie a ona ze nie bo skm nie daje potwierdzen.mowie zeby mi to oddala bo zrobie zdjecie dokumentom na co ona ze w momencie zlozenia reklamacji i przybicia pieczatki dokument i bilet staja sie wlasnoscia skm i ze nic mi nie da.zrobilem wiec zdjecie jej kasjerskiego ryja i poszedlem.maja 30 dni aby mi doddac kase.potem spale kurwa dworzec.
  Temat: nagroda za uczciwość
TCoRM

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2014-11-11, 20:58   Temat: nagroda za uczciwość
Nazwijcie mnie paranoikiem ale ja nie wierze w te "eksperymenty spoleczne". Moze i kiedys byly prawdziwe ale dzisiaj to jeden wielki biznes. Obecnie jest to najlatwiejszy sposob na wybicie sie na youtube. Jakas pierdolona moda nastala na pomaganie innym. Z jednej strony to dobrze ale ciekawe ile w tym szczerosci a ile chciwosci.
Osobiscie uwazam, ze przynajmniej czesc tych pranksterow ma podstawionych ludzi.
Wzieli jakiegos bezdomnego, dalo mu $50 za wystep i tyle.
 
   Popularne tagi
głupie filmiki  zgubiłem  araby. ciapaci  totenham  snaketar  dzwon crash  chipsy ziemniaczane  laserek
[ KWEJK ] [ JEB Z DZIDY ] [ WĄCHAM KSIĄŻKI ]