Znalezionych wyników: 75

Posty z miesiąca:
Autor Wiadomość
  Temat: Panie sędzio, jaki faul?
hrabia9933

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2015-12-23, 01:14   Temat: Panie sędzio, jaki faul?
pierdolony symulant...

swoja droga, dlaczego druzyna broni tego skurwiela, ktory mu jeszcze po gebie butem pociagnal?
jakbym byl z nim w druzynie, to bym mu zajebal
  Temat: płacząca muzłumanka
miskolabor

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń:

PostForum: Czarne fotki   Wysłany: 2015-11-16, 09:26   Temat: płacząca muzłumanka
@up up up
Służę czynnie naszej ojczyźnie nie posiadam pogladow ani jak to nazwales lewackich ani srakich, mam swoje wlasne poglądy, ktore pozwalają mi na bycie kim jestem, jebie mnie to co mówią w tv i jebie mnie to co ty sądzisz o mnie i o innych kulturach (których nie znasz gowno wiesz i gowno widziales jak to napisales o milosiernych hindusach katolikach i buddystach, sa tez muzulmanie ale pewnie znasz ich lepiej niz ja hehe i wkladasz ich wszystkich do 1 worka ISIS).Kurwa tempy chuju dal bym ci moja spluwe zebys pokazal jak to sie rozprawiasz i myzulmanami wszystkimi bez wyjatku, wiec to ty zamknij jape szczylu umysłowy bo juz widze jak ci lapy drżą na mysl o samym trzymaniu giwery nie mowiac juz o zabiciu kogos lub bezposrednim kontakcie z innowiercami.Nie mam zamiaru nikogo obrażać ale jak czytam komentarze takich ludzi jak ty to zaczynam wątpić w idee jakie mieli nasi przodkowie o wolntm panstwie.Nienawiść nienawiść ok ale do IS a nie do kazdego muzulmanina moze nie wiesz ale mamy polskich Tatarów którzy dzielnie bronili Polski.Na twoim miejscu skupił bym swoja złość gdzie indziej idz popisz na murach jak ro robiles "druzyna pilkarska z dopiskiem jude lub namaluj gwiazde" podejrzewam ze i tak nie wiedziales dlaczego to robiłeś puzdeczko
  Temat: Motywacja przedmeczowa polskich rugbystów.
Dzisiaj

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2015-11-16, 08:28   Temat: Motywacja przedmeczowa polskich rugbystów.
ja pierdole :homer: co to za pierdolenie w komentarzach ? Jebac to czy sie modla przed meczem czy oglądają kolejny odcinek klanu... Wazne jest to, ze w nas plynie slowianska krew, tradycyjnie mielismy gigantow na naszych ziemiach, wspanialych rycerzy, chlopow silnych co miecze dwureczne w jednej lapie trzymali i machali jak wykałaczką...

Powinnismy wymiatac w rugby! Wychodzac na boisko to druzyna przeciwna powinna sie modlic - nie o zwyciestwo, ale by zeszli z boiska zywi. Wiec ja sie pytam gdzie sa Ci ludzie... ? Ja akurat bym zostal nosem wciagniety i do rugby sie nie nadaje :(
  Temat: A maskotka pracuje tak
krulsmokuf

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń:

PostForum: Inne czarności   Wysłany: 2015-09-27, 16:36   Temat: A maskotka pracuje tak
mitrus80 napisał/a:
Bulls to cioty. Go Spurs Go!

Nie no gostek wymiata zajebiście.

Spurs? Sporty ci się pojebały

Edit. Sekunda w google i faktycznie jest taka druzyna w kosza.
  Temat: Kolejne glosowanko tym razem nie dla beki a na zbozny cel
Promek

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń:

PostForum: Klop [Hyde Park]   Wysłany: 2015-08-31, 16:27   Temat: Kolejne glosowanko tym razem nie dla beki a na zbozny cel
Witam

Tak jak napisalem w temacie nie dla beki a na zbozny cel. Jesli Cie nie interesuje scroluj. Nie licze na piwa wystaczy tylko tyle zeby poszlo na glowna i ludziska pomogli. Jako wielka druzyna sadola mamy moc przebicia jak to bylo widac w innych akcjach. ponizej zamieszczam moj opis do gloswoania i link. Jesli chcecie pomoc zapraszam jesli wysmiac lub was to nie interesuje scrolujcie dalej na baby z kutasami 8-)

Kolega ze swoja znajoma startuja w konkursie na sprzedawce w okolicznej gazecie. Postanowili, ze wygrana przekaza na cel charytatywny (dom dziecka) lub na zasilenie artykulami szkolnymi dziciakow z biednych rodzin. W glosowaniu mozna oddac swoj glos poprzez klikniecie lub smsem (1,23 z vat). Sms liczy sie x10 glosow mozna oddac ile sie chce. Cel calkiem szczytny, dla nich to reklama w gazecie, a pieniazki dla dzieciakow. Jesli ktos chcialby jakos wspomoc zapraszam. Pozdrawiam

Link:

http://plebiscyty.gazetal...kid.html#glosuj
  Temat: Dobra reklama z polskiego kraju.
zulpl

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2015-07-15, 17:07   Temat: Dobra reklama z polskiego kraju.
Ty cisnieniowy , nasza druzyna pracowla bardzo dlugo na swoja opinie wiec co sie dziwisz . Jedne eliminacje nie wystarcza .
Generalnie to wszyscy pilkarze to cioty prawdziwy sportowiec nie placzze jak dziecko jak dostanie pstryczka w ucho , natomiast pilkarza sie zddarza .
  Temat: Żółwik.
Sayagin666

Odpowiedzi: 16
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2015-06-24, 07:44   Temat: Żółwik.
a teraz na powaznie :

ogladalem kiedys pilke nozna kobiet, nie jakies tam slebe druzyny tylko jakies potegi - anglia, brazylia czy cos w tym stylu. Piwo kilka razy mi nosem polecialo jak te biedne dziewuszki robily triki na boisku (potykaly sie o wlasne piety itp)
stwierdzilem, ze ja (-7 do kondycji oraz -8 do skilla) moglbym zebrac ekipe chlopakow z pracy i bysmy powalczyli z taka zenska druzyna na rownym poziomie.

no dobra, badzmyu realistami - dostalibysmy (chyba) baty, ale druzyna z jakies 4ligi by wygrala na 100%
  Temat: Fallout 2 w wersji Online!
jasonms

Odpowiedzi: 40
Wyświetleń:

PostForum: Inne czarności   Wysłany: 2015-06-20, 11:10   Temat: Fallout 2 w wersji Online!
ja juz mam klienta ale spotkalem jakichs bakcyli i mnie zabili cyka cyka moze jakas druzyna actimela?
  Temat: Co wkurwia Sadystów?
~Teodorr

Odpowiedzi: 572
Wyświetleń:

PostForum: Klop [Hyde Park]   Wysłany: 2015-03-16, 10:18   Temat: Co wkurwia Sadystów?
Prawie jak druzyna Rubika :amused:
  Temat: Fight 5 of the TFC 2 Psycho Fans vs Wisemen
Everlast1111

Odpowiedzi: 40
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2015-01-27, 01:56   Temat: Fight 5 of the TFC 2 Psycho Fans vs Wisemen
Siberian_Meat_Grinder napisał/a:


po prostu stwierdzam fakty i jestem obiektywny - czyli coś, czego nie potrafi 80% naszego społeczeństwa.

I faktycznie - polscy kibole są dobrzy w tym "sporcie": oklepać chuderlaków i chełpić się, jakby to całą Armię Czerwoną pokonali. Albo pod blokiem 5 na jednego przekopać.


Oj widze parówko, ze masz ciężki ból dupy, pewnie sam dostałeś wpierdol pod blokiem a teraz lamentujesz w sieci. Dostałeś od kilku? To bierz kumpli i rób odwet, co nie masz kolegów? Jej, albo brzydzisz sie agresją lewacka cipo? Chłopaki sie nie pierdola z lamusami na blokach. Kazdy ogarniety facet mieszkajacy na wiekszym osiedlu nie boi sie niczego, nie lamentuje w sieci, jak widać ty byłeś popychadłem juz od szkoły podstawowej, tacy zazwyczaj pierwsi koncza na psiarni badz na glebie z obitą mordą. Sorry ale żyjemy w Polsce, taki mamy klimat bita kurwo :) A jak się nie podobają bójki, agresja to won z sadola społeczniaku na kwejka i inne gówna.

Każdy druzyna skład móga wystawic jaki chciała, mogli przyjechac w ekipie która by srednio wazyła 130kg a to, ze ruskie i inne ekipy przyjechały takim składem to tylko oznacza, ze nie mają większych. Poza tym waga to nie wszystko, to logiczne, ze zawodnik MMA wygra z bokserem, tymbardziej jeżeli wazy kilkanascie kg wiecej, sprowadzi do parteru i po chłopie.
To jest kolejna edycja kiedy wygrywają Polacy. To nie przypadek.

Nie orientujecie się, ale prawda jest taka, ze pod wzgledem chuliganki jestesmy czołówką w Europie. Każdy Nas darzy ogromnym szacunkiem w świecie kibicowskim, czy to na zachodzie czy wschodzie. Gdzie nie pojedziemy tam czują respect. Boja się i dobrze. Bo my Polacy jestesmy popierdolonymi świrami. :) Każdy kto w tym siedzi też przyzna mi racje.
  Temat: 8 Liga Mistrzów
NastyRascal

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2014-10-30, 17:16   Temat: 8 Liga Mistrzów
druzyna z mojej wioski wygrala ostatnio 15 - 0.
To byl mecz! :D
  Temat: Powitanie niemców na Słubickim moście ;D
LisekChytrusek

Odpowiedzi: 28
Wyświetleń:

PostForum: Czarne fotki   Wysłany: 2014-10-14, 20:30   Temat: Powitanie niemców na Słubickim moście ;D
Powiem wam że Polak to jednak głupi i przekorny... Wygralismy z niemcami i spoko cieszmy się z tego ale nie byliśmy w tym meczu drużyną lepszą 4 strzały i 2 celne? posiadanie piłki 40%? Trochę to takie irytującę podniecamy się wynikiem 2-0 a ile razy dostaliśmy wpierdol od niemcow? gdzie wtedy były znaki "nic się nie stało" "jeszcze jeden" "do domu"? Nie mówie nie cieszmy się ale kurwa takie jaranie się i głośno dekorowanie tego zwycięstwa tylko mnie wkurwia, po huj wywiady z Goetze i napastowanie go głupimi pytaniami nie związanymi z grą tylko pytanka typu co czujesz po pierwszej przegranej z polska jak się czujesz po przegranej z nizej notowana druzyna? Kurwa media i część ludzi o chujała; Nie życzę źle bo sercem jestem za naszymi ale ciekawe jak dostaną wpierdol od Szkotów dzisiaj co będą trąbić media zobacyzmy czy na Szkockich drogach będą takie znaki. Pozdrawiam
  Temat: Różnica
dawacpiwakruwa

Odpowiedzi: 22
Wyświetleń:

PostForum: Czarne fotki   Wysłany: 2014-08-21, 12:07   Temat: Różnica
Chuj z tym
Sam kiedyś siedziałem i wiadome nuda się czyta wszystko i czytałem świat wiedzy i było napisane ze jest wiezienie na wyspie dla ludzi z wysokimi wyrokami i był tam właśnie 1 polak.Mieszkania swoje bilardy siatka kosz druzyna piłkarska boisko do nogi no kurwa wszystko.Najlepsze ze mieli swoją winnice ,mogli pędzic wino ktore sprzedawali , niektórzy 600 e miesiecznie zarabiali.to dopiero odsiadka
  Temat: Real Madryt vs Fiorentina
JADoktor

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2014-08-16, 23:42   Temat: Real Madryt vs Fiorentina
Zalosne cebulaki moga pojsc ogladac jakis kupiony mecz pokazowy, co za dno. Az mi wstyd, polska jest krajem 3 swiata, my nie mamy dobrych druzyn to przyjezdza na pokaz jakas druzyna z zagranicy, po co to ogladac ?
  Temat: wygrywamy!
tr3mm0r

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń:

PostForum: Czarne fotki   Wysłany: 2014-06-25, 21:51   Temat: wygrywamy!
Polska vs Bezludna Wyspa 3:0. Walkower. Druzyna przeciwna nie stawila sie na mecz.
 
   Popularne tagi
brunet  biodro  kryśka  rasy  rainbow coktail  spetsnaz  asdfcomp  projektant  sega  bydła  land rover  tępa szczota  3 kule  skladak
[ KWEJK ] [ JEB Z DZIDY ] [ WĄCHAM KSIĄŻKI ]