topic

SlendyTubbies - baaardzo straszna gra :o

345
piwo
epluribusunum  @ 2013-03-15, 18:38
filmik przedstawia straszną grę którą prezentuje nam ROJO :)

Akcja od 03:50 aż do końca :)




Dla chętnych którzy chcieliby zagrać udostępniam link ;)
http://www.4shared.com/fi...a_64bit_20.html

Paimon 

22
2013-03-15, 18:46 [link]
ch*j w dupe pedałom z YT...;/ k***a celebryci j***ni z JewTube'a...

epluribusunum 

18
2013-03-15, 18:50 [link]
jeśli chodzi o ROJA to będę bronił jego tyłka bo gość jest na prawdę ogarnięty, pooglądaj pare jego filmików jak gra w "Happy Wheel's" a zmienisz zdanie i sporo się przy tym pośmiejesz :)

epluribusunum 

2013-03-15, 19:02 [link]
no to usuńcie k***a jak sie wam nie podoba a nie zagadujecie w poszukiwaniu kolegów(piw)

Ji^HaD 

56
2013-03-15, 19:12 [link]
CrazyChocolate


usiadz do takiej gry o 2 w nocy kiedy bedziesz sam w domu (czytaj . kiedy rodzice wyjda na jakis gang bang) pogas swiatla zaloz sluchawki podglosnij tak zeby bylo realnie i pyk . Juz mozesz srac w te swoje malutkie dzieciece bokserki.

CrazyChocolate 

2
2013-03-15, 19:33 [link]
Ji^HaD idź lepiej módl się do Allaha :)
Arabski Dżihadzie.
Co do gang bangów jeżeli Twoi rodzice takie coś preferują to gratuluje udanej rodziny.

bartousz 

1
2013-03-15, 19:49 [link]
Koleś niczemu nie przeszkadza, siedzi sobie w rogu ekranu i coś pie....
ale gierka trzyma w napięciu, polecam, ściągnąłem z chomika. 37Mb.

redka69 

1
2013-03-15, 20:32 [link]
Gierka wygląda na trzymającą w napięciu chyba się skuszę. Co do Roja jest spoko robi fajne filmiki.

Dziobak

5
2013-03-15, 20:51 [link]

Ji^HaD 

11
2013-03-15, 21:38 [link]
CrazyChocolate napisał/a:
Ji^HaD idź lepiej módl się do Allaha :)
Arabski Dżihadzie.
Co do gang bangów jeżeli Twoi rodzice takie coś preferują to gratuluje udanej rodziny.


sensowna riposta bylo by pojechac mi jakos inaczej a nie tak samo jak ja tobie ale rocznik 93 mowi sam za siebie , sp***alaj spac bo juz prawie 10 oO

CrazyChocolate 

2013-03-15, 23:10 [link]
Ji^HaD napisał/a:


sensowna riposta bylo by pojechac mi jakos inaczej a nie tak samo jak ja tobie ale rocznik 93 mowi sam za siebie , sp***alaj spac bo juz prawie 10 oO


;O to Ty nawet czytać nie umiesz? o 19 pisałem :)
Dobranoc Allah Akbarze z Dżihadu czy tam Al-Kaidy :)

KKdemona 

1
2013-03-15, 23:47 [link]
Serio to się sam wystraszyłem oglądając ten filmik :D

epluribusunum 

2013-03-15, 23:51 [link]
Paimon napisał/a:
ch*j w dupe pedałom z YT...;/ k***a celebryci j***ni z JewTube'a...



kto obraża ROJA temu ch*j w dupę i na imię !!

DUST DEVIL 

6
2013-03-15, 23:51 [link]
Ja jebię, zamiast oglądać jakąś p*zdę z żydoTuba idę pograć w Tomb Raidera i dam się zgwałcić, bo jest taka opcja :amused:
   Popularne tagi
miś  fiut  dziewczyny  drzewo  dark  animacje  turcja  narkoza  zachowanie  abstrakcja  palikot  narkomani  płomień  wyścigi  bal  pompki  karta  jon lajoie  aktorzy  koszulki  piec  rumun  sieć  bóbr  subaru  skurwiel  farba  jeleń  staruch  koktajl mołotowa  fastfood  ministrant  druty  gollum  rewolucja  pieprz  bruce lee  kolana  nergal  wzrost  posterunek  szynka  amazing
[ KWEJK ] [ JEB Z DZIDY ] [ WĄCHAM KSIĄŻKI ]