@UP ileśtam
Od kiedy to w C++ jest garbage collector? o.O
A co do filmiku, to robisz grę czy silnik graficzny? Bo mnie uczyli, że "Jak robimy silnik, to nie robimy gry, a jak robimy grę, to nie silnik." oraz "Nie ma po co bawić się w silnik kiedy jest tyle dostępnych na rynku .".
No i C++. To jest właściwy wybór dla programów i gier, które mają działać szybko. Tutaj tak naprawdę masz kontrolę nad tym co i jak jest wykonywane przez komputer, a gdy dodasz do tego wstawki ASM stajesz się bogiem. Nagle okazuje się, że ta sama gra, która w C# osiągała 30fps w C++ osiąga 120. Oczywiście sporo tu do gadania ma silnik, który wybrałeś, ale największą różnicę stanowi fakt, że program w C++ jest skompilowany już do kodu maszynowego, a kod w C# nie do końca, bo i tak jest kompilowany jeszcze dodatkowo w locie zjadając Twoje zasoby, szczególnie, gdy musi tych linijek skompilować wiele. Dlatego też zresztą Android z przejściem z Dalvika na ART poprawił swoją "responsywność" (nie lubię tego słowa jak ch*j).