Niby takie zwykłe rondo nic nadzwyczajnego, ale... dwupasmowe Sam jeżdżąc zauważam, że większość użytkowników dróg nie wie jak korzystać z ronda dwu czy więcej pasmowego.
sposob na bezpieczne przejechanie tego ronda to wjechac na prawy i tak sie krecic... niestety wewnetrzny pas nie daje nic na tym rondzie i stad ludzie non stop popelniaja tam ten blad. Znaki poziome by wszystko rozwiazaly. No ale po co...
Źle oznakowane rondo. Powinny być wyraźne linie odgradzające pasy i strzałki. Do tego porządne oznakowanie przed rondem i nie ma żadnych problemów z pokonaniem nawet większych obiektów. Polecam zobaczyć rondo w Sieradzu. Doskonale opisane i oznakowane. W przeciwieństwie do niestety 80% polskich dróg. Gdzie panuje burdel i sambo.
sposob na bezpieczne przejechanie tego ronda to wjechac na prawy i tak sie krecic...
I jeździć jak reszta p*zd nie znających przepisy. Dla przypomnienia, w przypadku rond dwupasmowych prawym pasem jedziemy jeśli chcemy skręcić w prawo lub przejechać na wprost. Zjeżdżając z ronda z lewego pasa musisz uważać na auta jadące na prawym pasie i zasadniczo jak nie wpuszczą Cię to się nie wpychaj, tyle morałów z tego filmu.
prawda w sieradzu podobne rondo rozwiazanie sto razy lepsze.
dimenzo - mistrzu prostej, mowie jak wyglada sytuacja na tym rondzie na wewnetrznym jak duzy ruch a obecnie to droga do autostrady mozesz sie tak krecic do usranej smierci.
Najlepsze w wielopasmowych rondach jest to, że większość kierowców zjeżdża na prawy (zewnętrzny) pas już 500 metrów przed rondem i można szybko śmignąć lewym (wewnętrznym).