18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Nie będzie niemiec pluł nam w twarz...

Milczus • 2014-03-14, 19:37
Oto jak rodak załatwia problemy z oszustami z zachodu:

Zawulon

2014-03-15, 04:06
Jak to co jest z jego gadką ? Jest spryciarz i nie głupi co widać ale prosty jak cep a co za tym idzie kaleczy język. Ważne, że nie jest debilem niech już sobie mówi jak chce.

Plecionkarz

2014-03-15, 07:57
Najgorsze to są k***y z orange. Jak kiedyś miałem internet ze stacjonarnym telefonem to na fakturach sobie jakieś dodatkowe gówniane usługi wdrażali: ubezpieczenie zdrowotne, ochrona sieci itd.

BadAttitude

2014-03-15, 09:06
To jedno z największych dobrodziejstw netu. Każdy przy odrobinie dobrej woli, chęci i pracy może takim korpo-k***om trochę krwi i PR napsuć. Kiedyś nie do zrobienia dziś w ciągu doby [jeśli oczywiście się postarasz] tysiące ludzi dowiaduje się co tym razem chcą nam włożyć w dupsko celem wyr*chania. A teraz idę na fejsika powk***iać t-mobilePL :P a co?!

skibielec

2014-03-15, 09:58
Bardzo podoba mi się motto na końcu :D

jonatan

2014-03-15, 10:38
Nie lepiej sobie kupić na kartę? I po problemie, kontrolujesz wszystko...

Bembols

2014-03-15, 10:48
Podobnie jak w NC+. Jak była fuzja to moja matka postanowiła zrezygnować z Cyfry+ i przerzucić się na naziemną, ale że miała Cyfre+ parę lat przysługiwały jej różne ulgi i promocje obniżające cenę abonamentu, więc sobie pomyślałem, że po ch*j mam płacić więcej sam niżeli mogę namówić mamę żeby przedłużyła umowę, dała mi dekoder a ja będę sobie za to płacił. No i dała się namówić. Mam tańszy pakiet, ale wpie**alają mi SAMI opcje dodatkowe typu HistoryHD za 1,99 na miecha, a teraz mi doj***li SAMI opcję HBO za 20 zł. k***a mam płacić za 3 kanały z powtórkami 24/24/7 przez pół roku, bo z tej usługi się NIE DA zrezygnować i nie ma w ogóle takiej możliwości.
To jest normalne? Chcesz czy nie, oglądasz czy nie, bo moja telewizja ograniczą się do włączenia ''czegoś ciekawego'' do snu, a muszę im k***a płacić 20 zł przez pół roku za to, że mam na liście dostępne kanały HBO.
Niby nie wiele, ale jestem człowiekiem który lubi wiedzieć za co płaci i korzystać z tego maksymalnie za co zapłaciłem.
Poza tym za 20 zł wolałbym wj***ć sobie 2 kebaby w miesiącu niż płacić za kanały których k***a nie odpalę lub odpalę parę razy.
Nie polecam NC+,Plus, T-Mobile - dowód na filmie i innych gównianych firm typu " Panie czemu internet zamula? - Bo zima jest, ludzie siedzą w domach i przeciążenie"
Niech spłoną ch*je żywcem ze skóry obdzierani, złodzieje j***ni, którzy moje, Twoje i innych pieniądze z cienkiej wypłaty zabierają.

eMCeONe

2014-03-15, 11:27
Ja πerdole wieśniak jak nie wiem co... rozumiem gdyby mu dowalili opłaty w wysokości 100% stawki od abonamentu ale to tylko 5 zeta, w ciągu roku 450zł no niesamowita kasa, ja tyle za abonament muszę płacić co 5 miesięcy tylko na swój telefon, dodatkowych opłat jest tam może około 10zł ale to nie zmienia fakty, że oferta którą mam i tak jest dla mnie korzystna. Jeśli tak mu źle to czemu nie zainwestuje w kartę? Najtańsze rozwiązanie. Wielu moich znajomych dalej korzysta z doładowań bo nie chcą być przytłoczeni żadnymi narzuconymi opłatami. Ja chcę zobaczyć minę niemców, którzy walą bekę z typa który się kłóci o 1.3 €. Wieś jak ch*j

zakuman

2014-03-15, 12:22
eMCeONe napisał/a:

Ja πerdole wieśniak jak nie wiem co... rozumiem gdyby mu dowalili opłaty w wysokości 100% stawki od abonamentu ale to tylko 5 zeta, w ciągu roku 450zł no niesamowita kasa, ja tyle za abonament muszę płacić co 5 miesięcy tylko na swój telefon, dodatkowych opłat jest tam może około 10zł ale to nie zmienia fakty, że oferta którą mam i tak jest dla mnie korzystna. Jeśli tak mu źle to czemu nie zainwestuje w kartę? Najtańsze rozwiązanie. Wielu moich znajomych dalej korzysta z doładowań bo nie chcą być przytłoczeni żadnymi narzuconymi opłatami. Ja chcę zobaczyć minę niemców, którzy walą bekę z typa który się kłóci o 1.3 €. Wieś jak ch*j



nawet powiem wiecej, koles przeczytal tylko czesc regulaminu tego nortona, 5zl to on kosztuje od tak jak ktos sobie wezmie - do umowy jest za 1,99 o tyle sie klocil.

Kubuleki

2014-03-15, 13:07
Oj ludzie, ludzie. Jak zawsze tylko 5% wie o co chodzi, reszta się przywala do nieistotnych spraw albo po prostu się przywala dla samego przywalania się.
Jak już kiedyś pisałem, byłem pracownikiem ze słuchawki, inbound (przychodzące), więc wiem jak to działa.
1) Jak zauważyłem w 1 komentarzu, ktoś dobrze stwierdził: Do każdej umowy dołączony jest regulamin promocji, podpisując umowę zgadzasz się na tę promocję.
2) Nie ma tak, że dodatkowe opcje muszą być włączone, aczkolwiek najczęściej jest tak, że jest wybór darmowych opcji do obowiązkowego włączenia podczas podpisywania umowy. Pakiety/usługi te można od razu wyłączyć. Taki obowiązek można zastosować tylko do takich opcji, które są przez pierwszy okres darmowe (najczęściej 1 miesiąc obecnie, kiedyś po 3 albo nawet i 6).
3) Wyłączanie pakietów, czyli "zmiana w przyjęta do realizacji". Ludzie, nauczcie się co oznacza słowo ABONAMENT. Oznacza opłatę "z góry" za wykorzystanie usługi przez określony czas. Nawet, jeżeli coś jest włączone zgodnie z punktem 2, to zawsze można to wyłączyć, ale nie od razu dezaktywować, bo i tak się już za to zapłaciło (nawet 0zł, jeżeli coś było darmowe).
Wyjaśnienie pkt 2 i 3:
Jeżeli masz okres abonamentowy od 1 do ostatniego dnia każdego miesiąca, to podpisując umowę 2 dnia konkretnego miesiąca zyskujesz najwięcej, ponieważ masz:
-darmowy pakiet do końca obecnego okresu rozliczeniowego
-następny pełny okres rozliczeniowy również za darmoszkę.
Razem to daje ~60dni, a nie ~30.
Zakładając, że ktoś podpisuje umowę 15 II, taki pakiet ma do 31 III WŁĄCZNIE. Zlecając zmianę któregokolwiek dnia marca (z wyłączeniem 31) nadal korzystasz z pakietu, a zostanie on dezaktywowany ostatniego dnia bieżącego okresu rozliczeniowego, czyli w tym konkretnym przypadku 31 III 2014r. o godzinie 23:59.
Mam nadzieję, że cośkolwiek zmniejszyłem ból waszych zwieraczy w miarę jasną odpowiedzią (chociaż to nie to samo, co wyjaśnienie na żywo, gdzie rozmówca może się dopytać, aby rozwiać niejasności), więc przestańcie się srać jak nie macie racji.
Co do robienia ludzi w ch*ja przez konsultantów, sprzedawców, telemarketerów etc. etc. to w każdej sieci są ludzie, którzy zarabiają robiąc innych w ch*ja i Ci nie mają skrupułów. Jeżeli klient przeczyta umowę lub po prostu się szczegółowo dopyta, wtedy nie ma szans, żeby go naciągnąć. Tak więc w mojej ocenie sk***ysyństwo "kolegów" po fachu jest napędzane, przez frajernie podpisującą w ciemno umowy. Takie czasy, że trzeba z góry zakładać, że ktoś chce nas wydymać.
Na koniec jeszcze moja ocena co do postawy tego pana. Prawdopodobnie koleś wyłączył usługę, która zostanie dezaktywowana pod koniec jego cyklu rozliczeniowego, to raz.
Dwa, że nic za to nie zapłaci, ponieważ prawdopodobnie jest to usługa, którą można przetestować przez pierwszy miesiąc za darmo.
Trzy, nie wykluczam, że ktoś, kto sprzedał mu tę umowę nie poinformował o tym pakiecie, że będzie aktywny właśnie dlatego, że gościu by tego nie chciał. Jak nadmieniłem, sprzedawcy to sk***ysyny.
Nie ma się co pluć o to, że ktoś robi dla niemca na słuchawce, anglika na zmywaku etc. etc. skoro doprowadziliśmy do takiego stanu rzeczy w Polsce, że Polak Polakowi wilkiem. Te komentarze poniżej poziomu są tego dowodem.
PRZESTAŃMY SIEBIE NIENAWIDZIĆ!

Kazisqrwiel

2014-03-15, 13:26
To ja polece wam abonament w PLAYu, wziąłem na rok, pewnie wszystko tylko było granie na czekanie, darmowe przez 3 miesiące, potem 5zl co miesiąc. Ale w umowie na pierwszej stronie mialem podany kod do dezaktywacji tego gówna, od tej pory nie płace nic dodatkowego. I w sumie nigdy nie płaciłem-Polecam.

olex

2014-03-15, 14:13
i po ch*j ci to? zwykla opcja na karte duzo gorsza? w kazdej chwili wypie**alam i z głowy

Dzyzys

2014-03-15, 14:50
"Każdego da się wyr*chać, ale nie każdego się opłaci". Ciekawy tekst...

Avekozka

2014-03-15, 17:29
Kumpel z pracy ma z nimi proces, jego dziadek, który nie żyje 2 lata podpisał zza grobu dodatkową umowę na 2 telefon z T-mobile:D, mało tego nawet się podpisał i osobiście spotkał z konsultantem. Po takiej historii można spokojnie wierzyć w duchy:)

CezaryS

2014-03-16, 00:32
@xts ty sie pytasz co jest nie tak z jego polszczyzną?
błędy typu se, włanczałem, skapłem
ubóstwo słownikowe, powtarzanie w koło tych samych zwrotów.
EDUKACYJNA PORAŻKA

na dodatek jest r*chany i bedzie r*chany dalej bo to typowy wsiurek ze wsi ktory NIC NIE ZDZIAŁA

Aquado

2014-03-17, 16:21
wezcie k***a tego cepa zabijcie - jak byk jest napisanee, ze kazda dezaktywowana przez nas usluga jest wylaczana w nowym okresie rozliczeniowym. bo skoro juz mu k***a potracili te 5 zl za nortona, to bedzie on aktywny do nastepnego okresu rozliczeniowego. proste jak j***nie. ten koles to kompletny debil, udaje, ze sie cos zna itd. nie odbiera od nich telefonow - pewnie chcieli go poinformowac po prostu kiedy dezaktywuja usluge itd. itp.