18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Nauczycielka w Suwałkach podała 11 uczniów do sądu

pieto90 • 2012-09-16, 11:43
Nauczycielka matematyki pozywa 11 uczniów.

Rodzice pozwanych uczniów powiedzieli: "takie sprawy dyscyplinarne, nagannego zachowania, ciężkiego zachowania powinni nauczyciele rozwiązywać w ramach szkoły, nie przed sądem"
Ja się z tymi rodzicami absolutnie zgadzam, ale tylko wtedy jeśli nauczyciel ma prawo wpie**olić gówniarzowi za zachowanie. Co to w ogóle jest za przerzucanie odpowiedzialności wychowawczych na szkołę? No ch*j są ci rodzice?


pieto90

2012-09-16, 22:15
czeczen-00 napisał/a:


Racja.Nie jestem jakiś dorosły,ale jak byłem w gimnazjum,to jeszcze w miarę normalni ludzie byli.Teraz jestem w trzeciej technikum i pierwszaki to takie pojeby,że szkoda gadać... Z drugiej znam kilka spoko osób,ale pokolenie 96+ to totalny rozpie**ol.



To jest już taka zależność chyba. Jestem rocznik 90, a już 92 to dla większości w mojej klasie to totalna dzieciarnia. Ty jesteś chyba 94, więc dla ciebie 96 to kretyni. Nie wiem czemu tak jest, czy dlatego bo mój rocznik jest poważniejszy od twojego, zaś twój od 96, a może jest tak, bo sami nie pamiętamy, że czasami i nam coś odwaliło. 3 osobie jest łatwiej zaobserwować to jak my się zachowywaliśmy, niż nam samym.

Skądinąd

2012-09-16, 22:56