18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Murzyni (Czarni)

grochu11 • 2013-10-05, 22:07
Jadąc do Krakowa, historycznego miasta, gdzie studiuję, kupując bilet u pani konduktor w naszym najwspanialszym PKP zauważyłem opustoszały przedział z kilkoma osobnikami rasy Afroamerykańskiej. Można powiedzieć, że byli oni odgrodzeni od reszty co mnie zdziwiło. Przechodząc przez ten przedział zostałem zapytany ch*jowym akcentem czy mam papierosa. Nawet gdybym go miał, mogliby o nim tylko pomarzyć. Często śledząc ten portal nie rozumiałem nienawiści do murzynów. Otóż nadszedł ten dzień w którym całkowicie zmieniam zdanie. Gdy doszedłem do następnego wagonu zapełnionego naszymi obywatelami, czekając 15 min aż pociąg ruszy zacząłem obserwować tą rasę, jak dotąd mało mi znaną. Ku mojemu zdziwieniu murzyny biegały po przedziale jak popie**olone, tarzali się po ziemi wydając dziwne odgłosy. Teraz wiem dlaczego nazywani są małpami. I całkowicie się z tym zgadzam. Można powiedzieć, że w końcu przejrzałem na oczy 8-) .
Jeszcze w połowie drogi czarna nastolatka, wpadła do przedziału chcąc wymusić od babci parę zł.. Z rozmowy stwierdziłem iż musiała już jej coś sypnąć to poszła po dokładkę. pie**olone nieroby wysiadły w płaszowie.. Niby nie j***ły jak cyganie ale wk***iały swoim małpim zachowaniem.

Dodam, że to mój pierwszy post. Wiecie co ze mną zrobić... :lol:

Co...........er

2013-10-05, 22:10
maszynista zatrzymał pociąg i przybiegł do twojego przedziału bić brawo?

psiwytrysk

2013-10-05, 22:13
Pewno jeszcze cię boli odbyt po ataku tamtych Afrykanów z pociągu. Twoja nienawiść jest w tym przypadku zrozumiała.

~zsakuł

2013-10-05, 23:08
@up,upup - Japa murzyny.

ko...........ca

2013-10-05, 23:10
widzisz i byłes lewakiem i tak jak każdy lewak zmieniłeś zdanie po spotkaniu z murzynami . witamy w gronie rasistów i ksenofobów

Majesty

2013-10-06, 00:00
Szkoda ze obóz już nie działa :D