18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Miasto ruin

~tip.top • 2011-02-18, 13:47
Przelot Liberatora nad zburzoną Warszawą w kwietniu 1945 roku



animacja autorstwa Damiana Nenowa (podkład zmieniony)

HezroX

2011-02-20, 14:05
Jak czytam niektóre (na szczęście - mniejszość) komentarze, to jest mi po prostu wstyd, że jesteście polakami.

babycow

2011-02-20, 14:19
Moim zdaniem muzyka dobrana zajebiscie, ryje banie, i podkreca czlowieka, (agresywne dzwieki) ktore maja motywowac, i zmuszac ku mysleniu, i troszczeniu sie o Polske!!!

Valkyrie

2011-02-20, 16:59
@Dymekx
Wyjaśnij mi łaskawie Studencie Wydziału Historii jak to w 1612 roku Polacy walczyli o wolność. Niezmiernie mnie fascynuje jak można nazwać walką o wolność sp***alanie z Kremla, który się wcześniej zajęło, żeby sobie podporzadkować 'bratni' wschodni naród. Pytam, bo nie studiuję na wydziale historii i liczę na oświecenie.

livebox94

2011-02-20, 17:17
Za DubStep masz piwo. Ktoś wie jaki to kawałek ??

Marian Paździoch

2011-02-20, 19:51
bloodwar napisał/a:

Filmik powiniem być obowiązkową lekturą dla"Polaków" spod znaku narodowców, Polskiej Armi HH, Legionu 18 i całej tej reszty oszołomów (głownie pryszczatych 13sto latków i dresów) jarających się neonazimem - patrzcie i uczcie się, co robili wasi idole z wąsikiem i przylizaną grzywką z nami Polakami ledwo 67 lat temu! Zwolennicy podkreślania "niemieckich ofiar wojny" też powinni na to rzucić okiem zanim zaczną jęczeć o Gusloffie, Dreźnie i odszkodowaniach za wypędzenia!!!


a co z tym idioto mają wspólnego narodowcy? Nacjonalizm jak sama nazwa wskazuje to stawianie swojego kraju na pierwszym miejscu. I dbanie przede wszystkim o jego dobra. Zrównanie nacjonalizmu z nazizmem to zabieg czerwonych świń który się udał bo tępe społeczeństwo to przyjęło

klimass

2011-02-20, 20:26
To PKiN też zburzyli?;p Sk***ysyny...

kolarzowa

2011-02-20, 20:53