18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Planowana przerwa techniczna - sobota 23:00 (ok. 2h) info
topic

Inżyniery

Duch • 2015-01-30, 09:19
Specjaliści od transportu pojazdów :szczerbaty:


Imie_jego_44

2015-01-30, 09:26
Głupota inżynierów nigdy nie przestanie mnie zadziwiać, ale w sumie z ich wąskimi horyzontami to nie dziwne, że ludzie- kalkulatory nie radzą sobie z codziennym życiem.

grubystefan

2015-01-30, 10:06
up: Ja jestem inżynierem i idę o zakład, że przeczytałem w życiu więcej książek niż Ty przeczytasz do końca życia. I w życiu sobie super radzę. To pewnie dlatego, że zarabiamy 4x więcej niż Wy nieograniczeni bezrobotni humaniści :D

~tip.top

2015-01-30, 10:13
Fake, nie ma czarnych inżynierów :wyj***ne:

Imie_jego_44 napisał/a:

Głupota inżynierów nigdy nie przestanie mnie zadziwiać, ale w sumie z ich wąskimi horyzontami to nie dziwne, że ludzie- kalkulatory nie radzą sobie z codziennym życiem.


Większego debilizmu chyba jeszcze nie czytałem. Gdyby nie my inżynierowie to wy humaniści byście swoje horyzonty poszerzali przy świeczkach, zgłębiając wiedzę zawartą w ludowych przekazach :amused:

crossdressphyxia

2015-01-30, 10:14
Imie_jego_44 napisał/a:

Głupota inżynierów nigdy nie przestanie mnie zadziwiać, ale w sumie z ich wąskimi horyzontami to nie dziwne, że ludzie- kalkulatory nie radzą sobie z codziennym życiem.




grubystefan napisał/a:

up: Ja jestem inżynierem i idę o zakład, że przeczytałem w życiu więcej książek niż Ty przeczytasz do końca życia. I w życiu sobie super radzę. To pewnie dlatego, że zarabiamy 4x więcej niż Wy nieograniczeni bezrobotni humaniści :D



O k***a, cisnąć po humanistach jest cacy, ale złe słówko na Janusza- Inżyniera powiedzieć jest be.

Nie zesrajcie się. Nic nie mam do jednych i do drugich, bo każdy jest k***a potrzebny. Wk***ia mnie tylko pokazywanie swej niby wyższości na każdym kroku. Miejcie żesz zdrowe podejście.