18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Impreza pod Poniatem

endrju132 • 2017-07-04, 09:22
Co tu się dużo rozpisywać , przebieg pewnej imprezy z dość ciekawym występem :D Zresztą obejrzyjcie sami . Chciałbym jeszcze dodać ,że nie znam się na obróbce wideo więc proszę się nie przypie**alać :mrgreen:



Film opublikowany na portalu społecznościowym 1 lipca , szukałem jak mogłem i nie znalazłem , więc jeśli było proszę o utylizację
:lodowka:

~Velture

2017-07-04, 09:49
To już zwykłe zezwierzęcenie bo co innego w plenerze się pobawić we 2 a co innego publicznie przy tylu ludziach jak drą mordy "liż cipę" i nagrywają.

RedIsGood

2017-07-04, 10:22
Polska złota młodzież, sól w oku tej ziemi.

Judasz_Iskariota

2017-07-04, 11:01
Rodzice pewnie pękają z dumy

albo z gumy, pękały im gumy. Nie ma innej opcji

Wiewór

2017-07-04, 11:14
To jakiś zlot polskich patryjotów?

Em...........ze

2017-07-04, 11:16
Diler dał im chyba nie te tabletki co chcieli kupić :D

DavidYi

2017-07-04, 11:44
Czekajcie, zaraz się zlecą sadolowi r*chacze i promotorzy wolnej miłości "Młodzi mogą", "Na imprezie nigdy nie j***łeś minety przy wszystkich? To sie nie wypowiadaj, nie wiesz jak jest zajebiście", "Śmieją się ci, co nie r*chają" oraz najlepsze: "Stulejarze i przegrywy tylko takich nagrywają, bo zazdroszczą".
Możesz nawet dupe ojcu lizać, ale k***a nie publicznie. Chyba, że jesteś murzynem i to Twoja kultura. Wtedy wszystko spoko, bo to Twoja natura.

weltmajster

2017-07-04, 14:54
Musi zajebiście grać w nogę skoro nawet Neymar mu ssał.

cowboy

2017-07-04, 14:55
zawsze wiedzialem ze neymar to pedal

waloos

2017-07-04, 15:26
Kiedyś to jednak były lepsze czasy. Były ogniska czy inne grile, jak jakaś parka miała się do siebie i odchodziła na bok, to nikt nie latał z telefonem i nie nagrywał, tylko zwyczajnie dawał spokój żeby można było zrobić swoje.