18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Historyk z liceum na swoim blogu. cz.1

Oskard • 2011-05-23, 21:55
Nauczyciel historii z mojego liceum nawołuje do buntu na swoim blogu po otrzymaniu połowy etatu:

browarnik

2011-05-23, 23:57
Dobrze gada, polać mu! Oby znajdowało się więcej takich osób, może coś się ruszy. Mam tylko nadzieję, że to nie skończy się tak jak w filmie "Jerry Maguire".

butlonosy

2011-05-24, 00:27
popieram gościa... chce poprawy sytuacji, potrafi o to walczyć. a przede wszystkim, po k***ach trzeba jechać i niszczyć takich k***a cwe*ów...

zn...........nu

2011-05-24, 02:52
jestem po technikum i lata mi to koło h*ja, co do nauczyciela - 450 zł to nie jest wcale tak żle jak za 3 miesiące pracy z góry. Trzeba było się uczyć, oj przepraszam, uczyłeś się, skończyłeś studia, a no tak. Biedronka stoi dla ciebie otworem, będziesz tworzył jej historię.

Moje myślenie jest prostolinijne, niereligijne mimo katolickiego wychowania. Jego życie jego kartka papieru. h*j mnie obchodzi nauczyciel którego nie widziałem na oczy, niech walczy, przegra, wygra gówno mnie to obchodzi i nie chcę widzieć wiecej takich tematów.

Jeszcze chciałem dodać, że lubię historię i język polski.

Czy mogę się jeszcze na chwilę wtrącić ?

Tak proszę bardzo mów do woli