W październiku odbywał się prestiżowy mecz Ligi Mistrzów, pomiędzy Realem Madryt, a AC Milanem.
Heineken przekonał kilkudziesięciu profesorów, dziewczyn i szefów firm, żeby ci powiedzieli swoim studentom, chłopakom i pracownikom, że w dniu meczu mają stawić się na koncercie muzyki klasycznej. Oczywiście nie sposób było im odmówić i przeszło tysiąc osób stawiło się w sali koncertowej. Tam spotkało ich chyba najmilsze zaskoczenie w życiu...
Co prawda nie lubię piłki nożnej i nie jestem kibicem, ale domyślam się co poczuli ci ludzie. To musiało być piękne. Zajebiście zrobione, flaszka ode mnie.
z tymi ciarami to przyznam rację dla niektórych to sadystyczne pewnie było albo idziesz do opery na mydlankę albo jesteś zwolniony mega Piwo!!!
Pomysłodawca tej reklamy z pewnością dostał taką gażę że w głowie się nie mieści....Reklama trafna w ch*j!