18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

armia nakłania żołnierzy do bezpiecznej jazdy

kcprwwl • 2012-10-16, 20:54
filmik z kampanii spowodowanej częstymi wypadkami żołnierzy na motocyklach

mare30ks

2012-10-16, 21:15
fajne stare olejowe suzuki, ladnie pie**olnal na kolo przy wyjezdzie z jednostki :)

stp_001

2012-10-17, 11:13
Żołnierze, jeździjcie bezpiecznie... Ginąć należy na misjach a nie na motocyklach.

SiaraSiarzewski

2012-10-17, 12:57
Nie zapie**alaj jak nie musisz, lepiej się spóźnić 5 minut niż nie dojechać wcale. k***a czy to tak trudno zrozumieć? Jeżdżę motorem od 4 lat i wiem jak to jest dopie**olić spod świateł, ale to nie jest warte kalectwa czy śmierci

Ponury Knur

2012-10-17, 13:20
SiaraSiarzewski napisał/a:

Nie zapie**alaj jak nie musisz, lepiej się spóźnić 5 minut niż nie dojechać wcale. k***a czy to tak trudno zrozumieć? Jeżdżę motorem od 4 lat i wiem jak to jest dopie**olić spod świateł, ale to nie jest warte kalectwa czy śmierci




Wow aż 4 lata, no nie możliwe. Ale z ciebie miszcz od 4 lat na motocyklu, to pewnie widziałeś już wszystko i wiesz wszystko?

Szaler

2012-10-17, 13:21
Bardzo mądry przekaz ma ten filmik. Gimbaza i mentalne orangutany nie zrozumieją.

Eth

2012-10-17, 14:13
Najpierw rozpie**alaja im psychike, a pozniej sie dziwia :lol:

SiaraSiarzewski

2012-10-17, 14:34
Ponury Knur napisał/a:




Wow aż 4 lata, no nie możliwe. Ale z ciebie miszcz od 4 lat na motocyklu, to pewnie widziałeś już wszystko i wiesz wszystko?





I na ch*j się spinasz buraku? Zazdrościsz mi że mam motor i na nim jeżdżę a tobie starzy zabronili nawet na rower wsiadać? Czy może mieszkasz z babcią i ci nagadała że motocykle są złe? Z pewnością widziałem i wiem więcej od ciebie, trollu z niedowagą. pie**ol się z tym swoim cynizmem i sarkazmem.

blendziooh

2012-10-17, 14:43
SiaraSiarzewski napisał/a: