18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Akrobacje Airbusem A400M

Kuchimo • 2016-10-22, 03:49



Pilot Airbusa prezentuje swoje niezwykłe umiejętności. Miłego oglądania. :-D

TT4

2016-10-22, 04:08
Autorze uwierz, że w tym filmie nie chodzi o umiejętności pilota.... serio.

_H...........r_

2016-10-22, 09:30
@up czyli ?

decode21

2016-10-22, 09:57
Kontroler lotów będzie miał przej***ne.

BrianGriffin

2016-10-22, 17:42
Tommytom napisał/a:

@up czyli ?



Czyli o możliwości samolotu ;-)

bloodwar

2016-10-22, 19:08
Start pierwszego i lądowanie kolejnego samolotu musi być tak rozłożone w czasie, żeby pierwszy mogł (hipotetycznie) dojechać do końca pasa, zawrócić i wrócić (tak wygląda jego trasa w przypadku awarii) a pod żadnym pozorem nie może być to ustawione "na styk" bez żadnego zapasu bezpieczeństwa. Bardzo często powodem różnego typu awarii silników są ptaki/ciała obce wpadające do silnika w momencie startu i w takiej sytuacji lądujący pilot miałby tylko kilka sekund na odebranie wiadomości z wieży i podjęcie decyzji o odlocie i lądowaniu na innym pasie/lotnisku.

spider666

2016-10-22, 19:20
Skoro się nie rozwalił to po co to tutaj ????? TO JEST SADISTIC do wacława

FrasQs

2016-10-22, 20:35
Aż dziw że jeszcze nikt nic nie wspomniał o brzozie :krejzi:

tranzystor

2016-10-22, 21:16
Cytat:

Akrobacje Airbusem A400M



Nie mają znaczenia parametry i możliwości. "Polski" nierząd i tak kupi stare, 60 letnie, przepłacone, amerykańskie gówno, które ma dynamikę lecącej cegły, żeby dostać wziątkę od amerykanów. No i żeby związkowcy się utrzymali przy korycie.

Rafcio115

2016-10-23, 10:51
tomitomala4, BrianGriffin, Mylicie się. Umiejętności pilota są bardzo ważne. Przykład: tylko nasz polski pilot (Adrian Rojek) potrafi pionowo podnieść MiGa 29 podczas startu (polecam wpisać w youtube "polish mig 29 take off riat"). Inny przykład: dajcie jakiemuś cyfrowcowi lustrzankę za 30k. Myślicie, że zrobi fajne zdjęcia? ;-)
Umiejętności pilotów są bardzo ważne. Kolejny przykład: w nadleśnictwie Herby były dwa identyczne technicznie śmigłowce gaśnicze Mi-2. Jeden pilot zrzucał wodę na dużej wysokości (wiatr zdążył ją rozdmuchać zanim dotarła do ziemi) a drugi pilot manewrując między drzewami lub lecąc tuż nad nimi zrzucał wodę praktycznie centralnie w ogień. (Swoją drogą zrobiłem o tym temat na sadolu pokazując techniki gaszenia pożarów lasów i nietuzinkowe umiejętności pilotów, ale admini mimo szybkiego zdobywania piwek przenieśli mi po kilku minutach od dodania całość do sucharów pisząc, że temat słaby... Pozdrawiam zatem serdecznie Administrację, która kasuje lub przenosi autorskie tematy a dopuszcza na główną gówno i kwejki.)
Nie powiecie mi zatem, że wszystko zależy od maszyny. Możliwości sprzętu to moim zdaniem tak z 30%, ale umiejętności pilota i panowanie nad sprzętem- 70%, bo widać co potrafią wyciągnąć nasi ze starej, poczciwej (rzekomo topornej) maszyny. ;)

mpg40

2016-10-24, 14:44
FrasQs napisał/a:

Aż dziw że jeszcze nikt nic nie wspomniał o brzozie :krejzi:



Brzoza!